Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Kako s hrano izgubiti trebušno maščobo?

 

S pravilno prehrano boste izgubili odvečno maščobo na trebuhu. V nadaljevanju je navedenih šestnajst živil, ki pomagajo pri zmanjšanju obsega pasu s topljenjem maščobe.

 

Ovseni kosmiči

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana1

 

Vaš jutranji napad prigrizkov je povzročen zaradi padca ravni sladkorja v krvi. Z vlakni bogata ovsena kaša ostane v želodcu več ur in tako poskrbi, da imamo dalj časa občutek sitosti.

Opozorilo: izberite navadne kosmiče brez dodanih arom in sladkorjev. Priporočeno je sladkanje z jagodami in drugim jagodičevjem.
Mandlji in drugi oreščki

Privoščite si oreščke! Ti zmanjšajo obseg vašega trebuha, saj dajejo občutek sitosti. Raziskava je pokazala, da so ljudje, ki so jedli oreščke, čutili sitost dlje kot tisti, ki so jedli riževe vaflje. Pojejte štiriindvajset mandljev na dan, pa ne boste čutili lakote in se vam ne bo treba obremenjevati s kalorijami.

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana2

 

Opozorilo: izogibajte se slanih oreščkov, saj preveč natrija dviguje krvni tlak.

 

Protein v prahu

Proteinski prah ni koristen samo za redne obiskovalce fitnesa. Vsebuje namreč aminokisline, ki topijo maščobe in gradijo mišice. Dodajte dve čajni žlički prahu v smuti in dobili boste pijačo za topljenje maščobe. Proteinski prah poiščite v trgovinah z zdravo hrano.

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana3
Opozorilo: poskrbite, da je smuti pripravljen s sadjem, jogurtom in mlekom z nizko vsebnostjo maščob. Če dodamo beljakovine v prahu čokoladnemu napitku, to ne pomeni, da je napitek zdrav.


Oljčno olje

Vsakdo potrebuje malo maščobe, saj nadzoruje lakoto. Uživajte nenasičene maščobe, kot je oljčno ali repično olje. Pomagale vam bodo, da ohranite raven holesterola pod nadzorom, prav tako pa nadzorujejo hrepenenje po hrani.

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana4

Opozorilo: izogibajte se hidrogeniranih rastlinskih olj, saj so polna nezdravih transmaščob.

 

 

Jagodičevje

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana5

Jagodičevje ima izredno veliko vlaken glede na svojo velikost. Samo ena skodelica malin jih ima kar šest gramov.

Opozorilo: sadni žele je nezdrava hrana v svetu sadja. Je skoraj brez vlaknin in vsebuje veliko dodanega sladkorja.

 

Jajca

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana6
Jajca vsebujejo vitamin B12, ki ga telo potrebuje za prebavo maščob. Raziskava je pokazala, da so ljudje, ki so za zajtrk vsak dan jedli jajca, izgubili več teže kot tisti, ki so jedli pecivo.

Opozorilo: najprej se pogovorite s svojim zdravnikom, če je raven vašega holesterola visoka.


Fižol in stročnice

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana7
Fižol je nizkokalorično živilo ter poln beljakovin in vlaknin, ki vam pomagajo učvrstiti telo in izgubiti težo. Naredite jed s fižolom, na primer burritos, namesto mesa enkrat na teden. Izgubili boste veliko nasičenih maščob in jih nadomestili z vlakni.
Opozorilo: pražen fižol ima visoko vsebnost nasičenih maščob.

Pusto meso in ribe

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana8
Vaše telo porabi več kalorij za prebavo beljakovin kot ogljikovih hidratov ali maščob. Želite najtanjši kos mesa? Odločite se za purana, če želite še bolj zmanjšati nasičene maščobe, pa izberite ribo. Uživajte tuno in lososa, saj sta polna maščobnih kislin omega 3, ki preprečujejo nastanek trebušne maščobe.
Opozorilo: sušeno meso in klobase imajo veliko nasičenih maščob.

 


Polnozrnata žita

Prave vrste ogljikovih hidratov so za vas dejansko dobre. Izberite polnozrnate, saj njihova vlakna poskrbijo, da ste dalj časa siti.

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana9
Opozorilo: včasih so pšeničnemu (belemu) kruhu odvzeta vsa vlakna in hranila. Kupite polnozrnati kruh ali 100-odstotni kruh iz čiste moke (ajda, kamut, rž itd.).

 

 

Arašidovo maslo

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana10

Kdo bi si mislil, da je lahko otroku prijazna hrana dobra za zmanjšanje trebušne maščobe? Arašidovo maslo je pakirano z niacinom, ki ohranja prebavni sistem na pravi poti in preprečuje napihnjenost. Pazite na velikost obroka, saj ima arašidovo maslo veliko maščob, tako da ga omejite na največ dve žlici na dan.

Opozorilo: izberite naravno arašidovo maslo, ki ne vsebuje dodanega sladkorja.

 

Zelena zelenjava

Eat your greens ~ spinach, broccoli, curly lettuce and asparagus. Healthy eating. Eat your greens ~ spinach, broccoli, curly lettuce and asparagus. Healthy eating.

Če vas ne prepričajo vitamini in minerali v zeleni zelenjavi, vas bodo morda njihove sposobnosti topljenja maščob. Špinača in brokoli sta polna vlaknin in imata zelo malo kalorij. Jejte solato pred obrokom in boste pojedli manjše porcije.
Opozorilo: solata ledenka je skoraj brez vlaknin. Svojo skledo napolnite z rukolo ali špinačo.

 

Mlečni izdelki

Obstaja razlog, zakaj so ženske v reklami za jogurt v kopalkah: kalcij prispeva k razgradnji maščob in lahko celo prepreči njihovo tvorjenje!

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana12

Opozorilo: vedno izberite mlečne izdelke z malo maščobami ali brez njih.

Avokado

Avokado vsebuje veliko za srce zdravih nenasičenih maščob in je odličen vir vlaken (11–17 gramov na avokado). Je odlično živilo za preganjanje lakote.

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana13

Opozorilo: priporočena količina je pol skodelice na dan.
Ledeni čaj

Čaj, še posebej zeleni, je bogat z antioksidanti, ki pospešujejo metabolizem. Raziskovalci so ugotovili, da ljudje, ki pijejo ledeni čaj, porabijo 266 kalorij več na dan kot tisti, ki ga ne pijejo.

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana14
Za odlično porabo kalorij ne pijte ustekleničenih čajev – s predelavo se jim zmanjša raven shujševalnih hranil. Namesto tega namočite čajno vrečko v eno skodelico tople vode za dve minuti, nato pa jo ohladite z ledenimi kockami. Zaužijte štiri skodelice na dan.

 

 

Parmezan

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana15

Raziskovalci trdijo, da ta nizkokalorična in s kalcijem bogata poslastica aktivira topljenje maščob s pomočjo hormonov. Parmezan ima velik plus zaradi visoke vsebnosti beljakovin – vsebuje jih več kot kateri koli drugi mlečni izdelek, po njegovi zaslugi pa boste ostali dalj časa siti.
Nasvet za hujšanje: naribajte en drobec na dan v juhe ali solate.

 

Fižol cannellini ali beli fižol

znebiti-se-trebusne-mascobe-primerna-hrana16

Ta stročnica ima cel paket, če s tem mislimo na zdrav škrob: edinstvena vlakna in dober vpliv na prebavo. To je dobra novica, saj počasnejša prebava pomeni, da ima vaše telo več dela in posledično porabi več kalorij.
Pozitivni učinki so vidni že s pol skodelice na dan.

 

 

 

Vir: http://www.goodhousekeeping.com/health/diet-plans/belly-fat-foods#slide-1

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x