Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Živila za srečen dan

Začetek jeseni je, vsi smo se vrnili iz dopusta, tebe pa počasi dohaja jesenski blues?

Vse to lahko preprosto popraviš in vsak dan začneš z nasmehom.

Prinašamo ti živila, ki spodbujajo občutek sreče, izboljšujejo razpoloženje, dvigujejo energijo in bodo zmogli razveseliti tudi najbolj godrnjavo osebo!

Ne posegat po lončku sladoleda ali veliki vrečki čipsa. Vse več je dokazov, da lahko hrana izboljša razpoloženje, vendar mora biti to prava hrana!


Preprosto je; Poskusi v svojo dnevno prehrano dodati teh pet živil, ki spodbujajo razpoloženje, in počutil se boš bolje in bolj energični, saj smo res tisto, kar jemo!

Temna čokolada

Dobra novica za vse čokoholike!

S sladkarijami se pogosto počutimo nelagodno, zato pa bo košček temne čokolade z visokim deležem kakava (min. 70%) spodbudil vaše razpoloženje.

Temna čokolada je dober vir antioksidantov, vendar je bilo ugotovljeno tudi, da zmanjšuje stresni hormon kortizol, v skladu s študijo, objavljeno v Journal of Proteome Research.

Jabolka

Sadje in zelenjava, kot so jabolka, pomirjujoče delujejo na telo, ustvarjajo več energije in spodbujajo hormone sreče.

Špinača

Obstaja razlog, zakaj jo je jedel Popaj!

Špinača vsebuje folno kislino, ki zmanjšuje utrujenost in povečuje sposobnost možganov, da proizvajajo hormon sreče. Bogata je tudi z železom, ki daje energijo in izboljša koncentracijo.

Kava

Vsi ljubitelji kave, še ni čas, da se vsako jutro odrečete kavi!

Ima prebujajoč učinek in dviguje razpoloženje, po podatkih JAMA Internal Medicine pa je uživanje kave povezano z nižjo stopnjo depresije.


Banane

Banane vsebujejo alkaloid, ki dvigne razpoloženje. Visoka vsebnost vitamina B6 pomaga pri lajšanju tesnobe in stresa, prav tako pa so vir triptofana, aminokisline, ki jo možgani pretvorijo v serotonin, hormon sreče.

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x