Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Pet najboljših živil za gradnjo mišic

 

Poskrbite, da bodo živila, predstavljena v nadaljevanju, na vašem tedenskem jedilniku, če želite pospešiti gradnjo mišic.

Živila za mišice

 

Obstaja na stotine različnih živil, ki lahko pomagajo graditi mišice. Toda za katera se odločiti, če bi morali izbrati samo pet živil, ki bi jih lahko jedli ves preostanek življenja? V tem primeru bi si zagotovo želeli živila, ki bi lahko pomagala pokrivati različne prehranske potrebe, da ne bi izgubili dragocenih mišic.

Med temi potrebami so:

  •        beljakovine, ki pomagajo graditi in popraviti mišice in druga tkiva,
  •        maščobe, ki spodbujajo ustrezne hormone in zmanjšajo vnetja,
  •        fitohranila, vitamini in minerali, ki podpirajo splošno zdravje,
  •        splošna hranila, nasičena s kalorijami, za zagotavljanje energije.

 

  1.      LOSOS

zivila-za-gradnjo-misicnega-tkiva1

Kadar govorimo o živilih za gradnjo mišic, pripada trofeja divjemu lososu. Divji losos je poln beljakovin in maščobnih kislin omega 3, ki sta dve ključni hranili za gradnjo in popravilo mišičnega tkiva ter za nadzorovanje lakote. Lahko ga pripravimo na več načinov. Bogat je s ključnimi hranilnimi snovmi, kot so selen, vitamin D, B12, niacin in vitamin D. Prav tako bi lahko naštevali mnoge njegove koristi za zdravje, kot sta zniževanje holesterola in izboljšanje spomina. Če ne marate rib, lahko namesto lososa uživate manj učinkovito goveje meso.

 

  1.      EKOLOŠKA JAJCA

zivila-za-gradnjo-misicnega-tkiva2

Takoj za lososom so jajca, ki so polna številnih ključnih hranili za krepitev mišic. Lahko jih pripravimo na več načinov, tako da se jih ne naveličamo. Eno jajce vsebuje približno 7–8 gramov beljakovin, maščobne kisline omega 3, vitamine in minerale. Iz raziskav je razvidno, da tisti, ki jedo jajca za zajtrk, ne pretiravajo s hrano čez dan.

 

  1.      MANDLJI

zivila-za-gradnjo-misicnega-tkiva3

Od vseh oreščkov zagotavljajo mandlji najboljšo paleto hranilnih snovi. Ti oreščki so kot nalašč za vaše mišice. So polni beljakovin in vlaknin. Prav tako vam dajo občutek sitosti, medtem ko popravljajo obrabljene mišice. Vsebujejo na tone zdravih maščob, ki potešijo lakoto, pomirijo bolečine v sklepih, motivirajo in zagotavljajo energijo.

 

  1.      SLADKI KROMPIR

zivila-za-gradnjo-misicnega-tkiva4

Sladki krompir je najboljša možnost izmed vseh škrobnatih ogljikovih hidratov. So enostavni za pripravo in sladki za zaužiti. Sladki krompir je kompleksen ogljikov hidrat z vitaminoma A in B ter vsebuje vlaknine, ki lahko pomagajo športnikom na dieti, da se počutijo site in zadovoljne. Možno ga je zaužiti pred ali po treningu in pri katerem koli drugem obroku.

 

  1.      JABOLKA

zivila-za-gradnjo-misicnega-tkiva5

Jabolka so med najboljšimi in najbolj zdravimi sadeži iz več razlogov. So superživilo za po treningu ter odličen vir ogljikovih hidratov, elektrolitov in vlaknin. Njihova koža vsebuje veliko fitohranil, ki jih potrebuje telo. Zaradi sladkega okusa in malo kalorij so odličen morilec hrepenenja po sladkem.

 

Navedeni nasveti so povzeti po Justinu Grinnellu, lastniku State of Fitness (www.mystateoffitness.com).

 

Vir: http://www.muscleandfitness.com/nutrition/meal-plans/5-best-foods-building-muscle/slide/5

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x