Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Šest poletnih živil, ki odlično hidrirajo naše telo

 

Vsi se zavedamo, kako pomembna je dobra hidracija organizma v poletni vročini. Za ustrezno rehidracijo telesa je nujno zaužiti dovolj tekočine. K vnosu tekočine v telo pa poleg vode, sokov in čajev prispeva tudi hrana, ki je bogata s tekočino. Tekočina v živilih, ki so bogata z vodo, pogosto vsebuje tudi soli – minerale in vitamine, ki naše telo hitreje in učinkoviteje oskrbijo z vodo. Takšna tekočina namreč deluje kot izotonični napitek.

 

V nadaljevanju je predstavljenih šest zdravih in osvežilnih živil, ki zelo dobro hidrirajo naše telo.

zivila-hidracija-telesa-poletje-tekocina1

  1.   Kumare

Kumarice vsebujejo kar 90 % vode, poleg tega pa telo oskrbijo z magnezijem, vitamini skupine B in vitaminom C. Veliko ljudi poleti pripravlja različne osvežilne napitke ali solate, v katere dodajo kumarice.

 

Recept

 

Limetin rehidracijski napitek

Na koščke narežite kumarico, dodajte limetin sok, list mete ali melise, ščepec popra in žličko medu. Vse skupaj zalijte s poljubno količino vode in premešajte s paličnim mešalnikom.

 

Recept

Poletna mediteranska solata

Na koščke narežite paradižnik, papriko in kumarice. Dodajte črne olive in na koščke nadrobljen feta sir. Začinite s poprom, baziliko in origanom. Dodajte morsko sol, olivno olje in limonin sok.

 

  1.   Zelenolistna zelenjava

Večina zelenolistne zelenjave vsebuje več kot 90 % vode. Po vsebnosti vode še posebej izstopajo hrustljavi listi solate. Ti listi vsebujejo tudi vitamin C, magnezij in veliko vlaknin.

 

Recept 

Solata z gamberi in sezamom

Narežite solato. Na ponvi rahlo prepražite gambere ter jim dodajte nekaj česna in olivnega olja. Na koncu dodajte peteršilj, sol in poper. Zeleno solato si pripravite po svojem okusu. Vmešajte gambere in dodajte pražena sezamova semena.

 

  1.   Ananas

Ananas je sladko in osvežilno poletno sadje. Poleg tega, da vsebuje karotenoide, antioksidante, ki ščitijo našo kožo pred ultravijoličnimi žarki, vsebuje tudi veliko vitamina C in encim bromelain, ki v telesu zmanjšuje vnetja in pomaga pri razgradnji beljakovin.

Recept

Ananas s čokolado in kokosom

Ananas narežite na koščke in dodajte grobo kokosovo moko. Na pari raztopite nekaj temne čokolade in jo prelijte čez ananas. Prileže se tudi ščepec cimeta ali kardamoma.

 

  1.   Melona

Tudi melona vsebuje okoli 90 % vode. Skodelica melone ima samo 60 kcal, telesu pa zagotovi kar 100 % dnevne potrebe po vitaminu A. Melona se odlično ujame s staranimi siri in orehi.

Recept

Koščki melone s kozjim sirom in orehi

Na koščke narežite kozji sir in melono. Dodajte orehe in žličko medu. Okus dopolnite z dvema žličkama konopljinega olja.

 

  1. Lubenica

Lubenica je verjetno najbolj znan sadež za osvežitev telesa v poletni vročini. Vsebuje številne elektrolite (kalij, kalcij, magnezij) in 92 % vode. Deluje kot odlična izotonična “pijača”. Poleg tega vsebuje tudi aminokislino arginin, ki izboljšuje pretok krvi po našem ožilju.

Recept

Sorbet iz lubenice

Zamrznjene koščke lubenice dodajte v mešalnik skupaj z dvema žličkama smetane in ščepcem soli ter dvema listoma mete. Vse skupaj dobro premešajte. Dodate lahko skodelico hladne instant kave, prileže pa se tudi kepica vaniljevega sladoleda.

 

  1. Jagode

Jagode vsebujejo številne antioksidante, ki ščitijo naše telo pred prostimi radikali. Poleg tega, da so zelo sladke in okusne, telesu zagotovijo pomembno tekočino in vlaknine. Ker jagode spadajo med najbolj s pesticidi onesnažene sadeže, je priporočljivo poseči po tistih iz ekološke pridelave.

Recept

Jagode s smetano

Zmešajte smetano in dodajte na koščke narezane jagode. Po vrhu posujte grobo mlete pražene mandlje in konopljina semena.

 

Anže Rogelj

Prirejeno po:

http://www.liveinthenow.com/article/6-foods-that-help-keep-you-hydrated-recipes?utm_source=LITN&utm_medium=Newsletter&utm_content=&utm_campaign=5_27_15

http://www.liveinthenow.com/article/is-chronic-dehydration-making-you-age-faster?utm_source=LITN&utm_medium=Newsletter&utm_content=&utm_campaign=5_27_15

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x