Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Prehrana za zdravo srce

 

zdravo-srce-zivila-za-zdravo-srce1

Vlaknine

Z vlakninami bogata prehrana lahko reši vaše srce. Uživanje ekološko pridelanega sadja in zelenjave namreč občutno zmanjšuje tveganje za razvoj kardiovaskularnih bolezni. Vlaknine niso uspešne samo pri zniževanju ravni škodljivega holesterola (LDL) v krvi, temveč hranijo tudi koristne bakterije v debelem črevesju, ki skrbijo za zdravo delovanje vašega metabolizma in telesa, s tem pa tudi srca. Priporočljiva količina vlaknin, ki naj bi jih zaužili dnevno, je osemintrideset gramov. Obstaja več različnih vrst koristnih bakterij v telesu in vsaka izmed njih za svoj obstoj potrebuje nekoliko drugačno vrsto vlaknin, zato je pomembno, da je vaša prehrana čim bolj raznolika. Procesirana hrana in izdelki živalskega izvora so pogosto precej prazni, kar se tiče vsebnosti različnih hranil, zato je priporočljivo, da na svoj jedilnik uvrščate polnovredna živila, med katera spadajo oreščki, različna žita, zelenjava in sadje. Z izbiro izdelkov s certifikatom, ki zagotavlja ekološko pridelavo, se boste izognili vnosu pesticidov in drugih škodljivih snovi. Za hrano, ki je najbogatejša z vlakninami, koristnimi za vaše srce, veljajo stročnice (leča, črni fižol, grah), polnozrnate testenine, sadje (hruške, jabolka z lupino, maline) in brokoli, ki morajo biti ekološko pridelani. Vlakninsko bogat obrok je tudi ovsena kaša, ki je lahko hkrati zelo okusen zajtrk.

zdravo-srce-zivila-za-zdravo-srce2

 

 

Rastlinske beljakovine

Živalske beljakovine so precej obremenjujoče za vaše srce. Prepogosto uživanje hrane živalskega izvora lahko povzroči nastanek različnih kardiovaskularnih bolezni, zato je precej bolj priporočljivo, da posežete po rastlinskih virih beljakovin. Najdete jih v številnih živilih, med drugim tudi v ekotofuju (sojinem siru), ki je hkrati bogat z niacinom, folnimi kislinami, kalcijem, magnezijem in kalijem. Med živila, ki bodo pomagala ohranjati vaše srce zdravo, spadajo tudi rastlinska mleka, predvsem sojino, pomembno pa je, da posegate le po ekološko proizvedenih in se tako izognete gensko spremenjenim organizmom. Zdrav vir rastlinskih beljakovin je lahko tudi gluten, seveda pa le v primeru, da nimate celiakije (intolerance na gluten).

zdravo-srce-zivila-za-zdravo-srce3

 

Maščobne kisline omega 3

Redno uživanje maščobnih kislin omega 3 bo poskrbelo za znižanje ravni škodljivega (LDL) in povišanje ravni koristnega holesterola (HDL) v krvi, kar posledično pomeni precej manj tveganja za srčni napad in druge srčno-žilne zaplete. Odličen vir maščobnih kislin omega 3 so chia semena iz ekološke pridelave, ki spadajo med tako imenovano superhrano. Uživanje ekološko pridelanega lanenega olja bo prav tako obnovilo zaloge vaših maščobnih kislin omega 3 in blagodejno delovalo na zdravje vašega srca. Posežete pa lahko tudi po samem lanenem semenu, ki ga je treba pred zaužitjem zmleti, sicer ga telo ne more prebaviti.

 

VIRI:

http://www.menshealth.com/nutrition/essential-heart-healthy-food-you-may-be-missing?cm_mmc=Facebook-_-MensHealth-_-Content-Health-_-HeartSavingNutrient

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x