Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Veganska sirova omaka

sirova omaka

Veganska sirova omaka

Ta okusna kremasta omaka se odlično poda k brokoliju, krompirju ali cvetači, pravzaprav skoraj k vsaki zelenjavi.

Je brez transmaščob, holesterola, laktoze, kazeina, soje in glutena, hkrati pa je odličen vir vlaknin in zato pomaga pri hujšanju. S tem se ne more pohvaliti nobena omaka iz pravega sira! Vsebuje tudi veliko količino proteinov, vitamina A in K, magnezij, baker, selen in mangan. Zaradi vsebnosti presnega korenja ima posebno barvo in še dodatne hranilne snovi.

 

Priprava

Močan blender bo sicer naredil najbolj gladko maso, vendar bo tudi kak šibkejši čisto v redu, če si boste vzeli dovolj časa, da maso res dobro zmešate.

Ta omaka je narejena brez kvasnih kosmičev, ki naredijo bolj sirasto teksturo. Po želji jih lahko 2 žlici dodate pri prvem koraku.

 

Sestavine:

  •        3 skodelice vode
  •        1/3 skodelice presnih indijskih oreščkov
  •        1/2 skodelice na koščke narezanega presnega korenja (ali 3/8 skodelice naribanega korenja)
  •        2 1/2 čajne žličke čebule v prahu ali granulirani obliki
  •        1/4 čajne žličke česna v prahu ali granulirani obliki
  •        2 čajni žlički soli
  •        1 žlica limoninega soka
  •       1 žlica tahinija
  •        1/4 skodelice olivnega ali kokosovega olja
  •        3 žlice tapiokinega ali koruznega škroba

 

Navodila

  1.   V blender dajte 1 skodelico vode in naslednje sestavine: indijske oreščke, korenje, česen, čebulo, sol, limonin sok in tahini. Vse skupaj v blenderju dobro zmešajte.
  2.   Dodajte olje in ponovno vse skupaj dobro premešajte.
  3.   Dodajte tapiokin ali koruzni škrob. Mešajte, dokler ne dobite gladke, dobro zmešane mase.
  4.   Nato to maso vlijte v ponev. Blender oplaknite s preostalima dvema skodelicama vode in nastalo mešanico vlijte v ponev.
  5.   Mešanico segrevajte na srednje visoki temperaturi in stalno mešajte, dokler ne postane gosta in peneča, nato pa ponev odstavite z ognja.
  6.  Servirajte toplo ali ohlajeno.

 

Vir: http://jenniferskitchen.com/2014/04/healthy-cheese-sauce.html

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x