Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Kako do lepe in brezhibne kože?

lepa koza nega koze

Ali ste vedeli, da lahko s pomočjo prave prehrane poskrbite za lepo in brezhibno kožo? Obstaja močna povezava med tem, kaj jeste, in tem, kako izgledate.

S pravimi živili lahko celo zmanjšate znake staranja, kot so gube, debelost, izguba barve in zmanjšanje elastičnosti. Obenem pa prehranjevanje s pravimi živili pomaga, da ostanete tudi notranje zdravi. Zdravo telo vedno odraža zdravo kožo.

Uravnotežena prehrana je bistvenega pomena za zdravo in lepo kožo. Živila z visoko vsebnostjo antioksidantov, kot so selen ter vitamini A, C in E, pripomorejo k dobro zaščiteni in negovani koži.

V nadaljevanju so našteta najboljša živila za lepo in brezhibno kožo.

OLIVNO OLJE

Olivno olje je dober vir polifenolov, antioksidantov, kot sta vitamina E in K, ter esencialnih maščobnih kislin. Pomaga pri upočasnitvi procesa staranja. Prav tako ima visoko vsebnost skvalena, naravnega blažila, ki koristi vaši koži, nohtom, ustnicam in lasem. Visoka vsebnost vitamina E v olivnem olju pomaga ščititi celične membrane in varuje vašo kožo pred škodljivimi učinki sonca.

Ko se oprhate, lahko olivno olje nanesete neposredno na vlažno kožo kot odlično vlažilno kremo. Prav tako lahko deluje kot vlažilna krema za roke ali kot odstranjevalec ličil. Za zdravje in lepoto ga dodajajte tudi v solato ali uporabljajte pri kuhi.

ŠPINAČA

S svojo visoko vsebnostjo antioksidantov, vitaminov B, C in E, kalija, kalcija, železa, magnezija ter maščobnih kislin omega-3 je špinača idealna za vsesplošno zdravje vaše kože.

PARADIŽNIK

Paradižnik je najboljši vir antioksidanta likopena, ki upočasnjuje proces staranja. Likopen pomaga odpraviti proste radikale, ki starajo kožo zaradi škodljivih UV-žarkov. Da likopen resnično deluje, morate paradižnik skuhati, namesto da ga jeste surovega. Paradižnik vsebuje tudi veliko količino vitamina C, ki pomaga pri proizvodnji kolagena in varuje celice pred škodo, ki jo povzročajo prosti radikali.

PAPAJA

Papaja je odličen vir vitamina C, ki pomaga varovati kožne celice pred škodljivimi učinki sonca, saj spodbuja regeneracijo DNK, ki so ga prizadeli UV-žarki. Papaja vsebuje encim papain, ki nežno neguje in ohranja kožo zdravo s tem, da razgrajuje mrtve celice, tako da se te lažje odluščijo. Olupek papaje se lahko uporabi za piling kože. Fino zmleta kaša sveže papaje deluje kot odlična obrazna maska proti mozoljem in madežem. Zrelo papajo lahko jeste kot sadje, še zeleno pa lahko uporabite v enolončnicah in juhah.

TEMNA ČOKOLADA

Temna čokolada vsebuje flavonoide, antioksidante, ki pomagajo koži, da ostane hidrirana in zaščitena pred škodljivimi učinki sonca, ter povečujejo pretok krvi. Prav tako vsebuje veliko količino kakava, ki pomaga zmanjšati stresne hormone, kar pomeni manjšo razgradnjo kolagena in manj gub.

ZELENI ČAJ

Zeleni čaj je odličen za zdravje vaše kože in za vaše zdravje nasploh. Polifenoli v zelenem čaju delujejo protivnetno in ščitijo celične membrane. Zeleni čaj lahko celo pomaga preprečiti ali zmanjšati tveganje za nastanek kožnega raka.

JAGODE

Različne vrste jagodičja, kot so jagode, borovnice, robidnice, brusnice, maline, češnje in plodovi murve, spadajo med superhrano za kožo, saj so v nekaterih raziskavah ugotovili, da imajo v primerjavi z drugimi živili najvišjo vsebnost antioksidantov.

Antioksidanti nevtralizirajo proste radikale in upočasnijo proces staranja, saj varujejo posamezne celice v človeškem telesu pred oksidacijo. Poleg antioksidantov imajo jagode tudi protivnetne lastnosti. So preprost prigrizek, lahko pa jih dnevno dodate k svojim kosmičem, napitkom ali jogurtom ter tako poskrbite za lep videz in zdravje svoje kože.

OREŠČKI

Oreščki, na primer mandlji in orehi, pozitivno učinkujejo na vašo kožo. Pest teh oreščkov dnevno je lahko skrivnost do bolj gladke kože, pa tudi do zdravih las, saj vsebuje veliko količino hranil, kot so maščobne kisline omega-3 in vitamin E. Ta pomaga ščititi celične membrane in varuje vašo kožo pred škodljivimi učinki sonca. Prav tako pomaga pri hidraciji kože in jo pomladi. Maščobne kisline omega-3 delujejo protivnetno in zmanjšajo tveganje za nastanek kožnega raka.

LOSOS

Divji losos je eden izmed najboljših virov maščobnih kislin omega-3, ki pomagajo celičnim membranam, da v notranjosti ohranjajo vodo in hranila, zunaj pa puščajo škodljive toksine. Te zdrave maščobe delujejo tudi protivnetno in zmanjšujejo tveganje za nastanek kožnega raka.

Losos med drugim vsebuje selen, mineral, ki ščiti kožo pred škodljivimi UV-žarki. Dobro je jesti dva obroka lososa na teden. Pripravite ga lahko na žaru, ga spečete, dodate k testeninam ali solati, lahko pa ga jeste tudi kot prilogo. Poleg lososa na lep videz kože vplivajo tudi slaniki, skuše in sardele.

Skrivnost lepe in brezhibne kože je torej hrana, ki jo zaužijemo. Če to združimo z zadostno količino kakovostnega spanca in dnevno telovadbo, lahko še dolgo ostanemo mladostni in zdravi.

Vir: http://www.top10homeremedies.com/how-to/get-beautiful-flawless-skin.html

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x