Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Kako preživeti sezono viroz

 

Pogosto se ne moremo izogniti virusom, ki v zimskih mesecih potujejo od osebe do osebe. Z določenimi triki je to vseeno mogoče, predvsem z zdravo hrano, ki krepi imunski sistem, ter z uporabo naravnih ojačevalcev imunskega sistema. Če ne veste ničesar o eteričnih oljih, zeliščnih čajih in doma izdelanih čistilih, je to prvi korak, da izboljšate svoje zdravje.

viroze-zima-zdravje-napotki-za-zdravo-zivljenje1

 

Hrana, ki krepi imunski sistem

Hrana je prva na seznamu krivcev za določene zdravstvene težave. Prej ko se naučimo značilnosti prehranske piramide, hitreje postanemo manj dovzetni za določene bolezni. Prva na seznamu koristne hrane je goveja juha. Ste to vedeli, kajne? To je pradavno sredstvo tako za zdravljenje kot za preprečevanje bolezni. Vsak dan si je privoščite skodelico, saj zdravi črevesno floro, kar pomaga pri krepitvi imunskega sistema. Druga na tem seznamu je fermentirana hrana, predvsem zelje, jogurt, kumarice, ki dodajajo koristne bakterije v naš prebavni trakt, krepijo imunski sistem in prispevajo k splošnemu zdravju. Nasvet: potrudite se narediti fermentirano hrano doma, če niste navajeni okusa ali zares nimate časa, pa posezite po kakšnem dobrem probiotiku. Sicer pa ga lahko pakiranega otroci vzamejo v šolo za malico, dodate ga lahko smutijem ali vsakemu obroku.

Za dvig imunskega sistema poskusite jesti naslednjo hrano čez cel teden in čez celo sezono: česen in čebulo, rdeče meso (bogato s cinkom), zeleno zelenjavo (ohrovt, brokoli, špinača), ki jo uživajte z zdravimi maščobami, ingver, sadje, polno antioksidantov (šipek, borovnice, maline, goji jagode), gobe in sveža zelišča (peteršilj, origano, rožmarin).

 

Naravni ojačevalci imunskega sistema in eterična olja

Bezgov sirup uporabljajo v ljudskem zdravilstvu že stoletja. Bezgove jagode so bogate z antioksidanti, vitamini (C, B12) in železom. Bezeg okrepi imunski sistem z večjo produkcijo citokinov. Te beljakovine delujejo kot prenašalci v telesu, saj uravnavajo imunski odziv, kar pripomore k obranitvi telesa pred boleznijo.

Razprševanje eteričnih olj je zelo učinkovito pri odstranjevanju bakterij in drugih strupov iz zraka v vašem domu. To lahko storimo z mešanico olj čajevca in poprove mete. Eterična olja lahko dodate domačim izdelkom za čiščenje. Sem spadajo eterična olja sivke, čajevca in limone, saj imajo antimikrobne lastnosti. Eterična olja citronele, limonske trave in evkaliptusa pa zavirajo rast bakterij in gliv. Eterična olja lahko uporabite tudi pri izdelavi razpršila proti bacilom, ki ga lahko nosite s sabo in roke razkužite po obisku trgovine, stranišča ali doma starejših. Pazite: eterična olja so skoncentrirane snovi in jih je treba uporabljati previdno!

 

Zdrava pamet krepitve imunskega sistema

 

Sirupi in superhrana imajo gotovo veliko vlogo pri krepitvi imunskega sistema, vseeno pa ne smemo pozabiti na režim življenja. Med prazniki so ljudje še posebej zasedeni in pod stresom. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako ublažiti te simptome.

 

  1. Spočijte se. Seveda je to težko, ampak nikar se ne odrekajte spancu! Hrana in vadba vsekakor pozitivno vplivata na imunski sistem, vendar še zdaleč nista tako pomembni kot dovolj spanja.
  2. Pazite na prehrano. Ne pretiravajte s sladkorjem. Pripravite si piškote z zdravim sladilom ali kokosovim sladkorjem. Nikar ne mislite, da morate sedaj jesti veliko, mastno in sladko. Če boste to upoštevali, boste v januar vstopili brez bolezni in dodatnih kilogramov.

 

  1. Opustite stres in anksioznost. Čeprav je zima za nekatere najljubši letni čas, so počitnice za mnoge stresno obdobje. Napeta sorodstvena razmerja ali finančni stres, povezan s kupovanjem daril, lahko negativno vplivajo na vaše telo. Raziskave kažejo, da ta stres bolj občutijo ženske, ki večkrat nosijo bremena za načrtovanje, pripravo hrane, nakupovanje in pospravljanje za vsemi. Pomembno je, da se ustavite, zadihate in vsaj letos ne poskušate vsega narediti sami. Vaš imunski sistem vam bo hvaležen.

 

Vir: http://gnowfglins.com/2014/11/18/make-it-through-sick-season-by-supporting-your-immune-system/

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x