Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Stročji fižol

 

Krepi prav vse telo

Z imenom stročji fižol ali zeleni fižol označujemo nezrele plodove mnogih stročnic. Najbolj razširjena vrsta je navadni fižol. Vsebuje veliko beljakovin, vitaminov A, C, K, B1, B2 in B3, folne kisline, kalcija, železa, niacina, vlaknin, mangana, železa, magnezija, bakra, riboflavina, antioksidantov betakarotena, luteina in zeaksantina. Ena skledica (125 g) kuhanega stročjega fižola vsebuje 44 kalorij.

Pri nakupu pazimo, da izbiramo čim bolj sveže nabrane in čvrste stroke brez madežev in mehkih delov. Če se strok samo upogne in ne prelomi, je to znak, da fižol ni sveže nabran. Izbiramo lahko med različnimi oblikami, barvami in vrstami stročjega fižola.

strocji-fizol1

Koristi za zdravje:

Stročji fižol krepi prav vse telo. Menda ni pomembnejšega telesnega organa, ki ga stročji fižol ne bi spravil k živahnejšemu delovanju. Zaradi številnih pozitivnih učinkov je priporočljivo, da si ga v poletnih mesecih pogosto privoščimo. Odpravlja utrujenost, pomaga pri preskrbi celic s kisikom, pospešuje presnovo, spodbuja razvoj koristnih mikroorganizmov v debelem črevesu, krepi delovanje živčnega sistema in jeter ter pripomore k učinkovitejšemu delovanju sečil. Med drugim tudi znižuje holesterol. Prispeva tudi k zaščiti pred srčnimi boleznimi in lajša simptome astme.

strocji-fizol2

Kombiniranje živil:

Stročji fižol lahko jemo hladnega ali toplega. Odlično se ujame s čebulo, česnom, kisom ali limoninim sokom, rastlinskimi olji (sončnično, laneno, olivno ipd.), peteršiljem, šetrajem, koprom, orehi in sirom. Načinov priprave stročjega fižola je veliko in v prav vseh oblikah je okusen. Mesnat stročji fižol pripravljamo kot prilogo ali glavno jed. Stročji fižol drobnejših vrst pa je primeren predvsem za solate, juhe in enolončnice.

 

Viri:

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x