Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Šest nasvetov za kar najbolj zdravo kožo v poletnih dneh

 

 

Ohranjanje zdrave in mladostne kože je cilj široke uporabe kozmetičnih izdelkov. A če želite, da to poletje (in po njem) vaša koža res sije, uporaba kemičnih losjonov, ki motijo delovanje endokrinega sistema, ni najboljša izbira – pri skrbi za največji telesni organ se raje osredotočite na bogastvo, ki ga omogoča narava. Uživanje sveže, polnovredne hrane ne bo pripomoglo le k sijoči koži, temveč bo tudi sicer koristilo vašemu zdravju. S pomembnimi hranili bogata hrana bo izboljšala videz vaše kože, pomagala v boju z gubicami in varovala pred resnimi kožnimi boleznimi.

 

  1. Naj ne manjka zelene zelenjave

Več sveže (po možnosti organske) zelene listnate zelenjave vključite v jedilnik, prožnejša bo vaša koža. Ta vrsta zelenjave je namreč polna antioksidantov, vključno z luteinom in zeaksantinom, za katera strokovnjaki predvidevajo, da ne koristita le splošnemu zdravju, temveč varujeta kožo pred učinki UV-žarkov. A zapomnite si, da uživanje zelene listnate zelenjave ni razlog, da bi se zato nastavljali sončnim žarkom – to ni priporočeno v nobenem primeru.

Koliko zelenjave naj bi torej pojedli? Privoščite si vsaj skodelico špinače, kodrolistnega ohrovta ali blitve nekajkrat na teden.

 

  1. Koži privoščite zdrave maščobe

Še eden izmed načinov, da izboljšate zdravje kože, je, da se izogibate uživanju sladkorja in procesirane hrane. Če redno pijete kavo, poskusite zmanjšati tudi to, saj je zaradi nje koža lahko videti utrujeno in dehidrirano. Privoščite pa si čim več sveže, polnovredne hrane – prav vsak obrok naj vsebuje čim več koristnih hranil, pri čemer ne pozabite na maščobe, ki bodo hidrirale in negovale vašo kožo.

Poletni krožnik, ki bo koristil vaši koži, naj bi vseboval koristne maščobne kisline, ki varujejo pred nevarnimi sončnimi žarki. Dobre možnosti so na primer:

  • avokado,
  • chia semena,
  • kokosovo olje,
  • oljčno olje,
  • mastne ribe, kot so divji losos in sardine.

  1. Ne pozabite na antioksidante

Kožo krepijo tudi živila, ki vsebujejo veliko antioksidantov, predvsem karotenoidov in katehinov. Da bi teh zaužili čim več, je dobro, da je vaš jedilnik pisan. Na njem naj bodo vse barve zelenjave in sadja, od zelene, vijolične, rdeče in rumene do oranžne.

Živila naj bodo sveža ali toplotno obdelana. Tu je nekaj živil, ki bodo vaše telo obogatila z antioksidanti:

  • zelena: listnata zelenjava, kot so kodrolistni ohrovt, blitva, špinača, rukola, listi repe, pa tudi brstični ohrovt, brokoli itd.,
  • modra/vijolična: jajčevci, vijolični šparglji itd.,
  • rdeča: pesa, rdeče zelje, rdeča čebula, paradižnik, granatno jabolko, jagode, češnje, brusnice itd.,
  • oranžna/rumena: korenje, rumena čebula, buče, cvetača, marelice, sladki krompir, breskve itd.

 

  1. Privoščite si kozarec domačega ledenega čaja

Ta način ohranjanja zdrave kože je izjemno osvežujoč – zeleni, beli, črni in rdeči čaji, predvsem organski, vsebujejo veliko antioksidantov, imenovanih polifenoli. Zdravilni učinki čajev so znani že tisočletja, zadnje študije pa čaj povezujejo predvsem s preprečevanjem prezgodnjega staranja kože.

 

  1. Krema za zaščito proti soncu je obvezna

Četudi telo do neke mere potrebuje sončno svetlobo – navsezadnje je ta nujna za produkcijo vitamina D – je ta, kot vemo, tudi precej nevarna. Ne moremo dovolj poudariti, kako zelo nujna je uporaba kreme za zaščito proti soncu. Pri tem bodite pozorni na sestavine sončnih krem, najboljše je, da uporabite čim bolj naravne, brez toksinov, s primernim zaščitnim faktorjem. Ne glede na to pa je predvsem pomembno, da kremo za zaščito pred sončnimi žarki nanašate redno, večkrat na dan.

 

  1. Krepite in varujte kožo tudi od znotraj

Poleg vsega naštetega – od primerne prehrane do uporabe kreme za zaščito pred sončnimi žarki – lahko za zdravo poletno kožo naredite še dodaten korak, in sicer s primernimi prehranskimi dopolnili. Tri, ki bodo ohranjala vašo kožo zdravo, so:

  • krilovo olje, ki vsebuje astaksantin in jo tako varuje pred soncem,
  • alfa-lipoična kislina, antioksidant, ki varuje kolagen v koži in preprečuje znake celičnega staranja,
  • vitamin D, ki pripravi kožo na izpostavljenost sončnim žarkom, saj pospešuje produkcijo melanina.

Vir: https://www.bewell.com/blog/6-tips-healthiest-summer-skin-ever/

 

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x