Reklamacije
V primeru reklamacije nas obvestite v dveh delovnih dneh po prejemu pošiljke. V primeru vračila blaga je kupec dolžan poslati utemeljeno reklamacijo po e-pošti na info@kalcek.si, naslov Kalček d.o.o., Avstrijska ulica 13, 1000 Ljubljana ali po telefonu na 01 5867 251.
Da bi čim prej našli konkretno naročilo, na katerega ima stranka reklamacijo, navedite tudi številko naročila, številko računa in svoje podatke.
Kalček d.o.o. bo brez odlašanja pisno potrdil prejem pritožbe. Odgovor bomo poslali pisno najpozneje v 15 dneh od datuma prejema pritožbe. Da bi lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov potrdili prejem pisne pritožbe in nato nanjo tudi odgovorili, vas prosimo za posredovanje pravilnih podatkov.
V primeru utemeljene reklamacije ima kupec pravico odpovedati pogodbo z vračilom vplačanega zneska ali zamenjavo za pravilen, nepoškodovan in veljaven izdelek.
Kalček d.o.o. bo sprejel vračilo poškodovanega, pokvarjenega ali napačno dostavljenega blaga na svoje stroške, če se ugotovi, da je reklamacija upravičena in da kupec ni vplival na pravilnost, poškodbo ali kakršno koli napako blaga.
V primeru utemeljene reklamacije stroške zamenjave izdelka z novim v celoti krije Kalček d.o.o.
Kupec ima pravico do ugovora in vračila blaga v naslednjih primerih:
• dostava blaga, ki ni bilo naročeno,
• dostava blaga, ki ima napako ali poškodbo, ki ni nastala med prevozom.
Ob prejemu blaga je preverjanje pravilnosti naročila odvisno od kupca.
Prosimo, da prejete artikle primerjate z računom, in če kaj manjka, nemudoma obvestite svojega dostavljavca, ker naknadnih reklamacij ne sprejemamo.
Če ima izdelek skrito napako (ki je ni bilo mogoče odkriti s pregledom pri prevzemu), ki jo kupec ugotovi po odprtju izdelka, ima kupec pravico enostransko odpovedati pogodbo in zahtevati povrnitev kupnine, zamenjavo izdelka, odpravo napake ali znižanje cene.
V primeru reklamacije, poškodbe med dostavo, napake pri prenosu podatkov ali kakršne koli druge napake nas kontaktirajte v dveh delovnih dneh po prejemu pošiljke. Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri Kalček d.o.o. po elektronski pošti na info@kalcek.si, pisno na Kalček d.o.o., Avstrijska ulica 13, 1000 Ljubljana ali po telefonu na 01 5867 251.