Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Pospešimo metabolizem in se uprimo staranju: 14 nasvetov, del 2

  1. Uživajte nepredelane ogljikove hidrate

Ogljikovi hidrati so zelo pomemben regulator metabolizma, saj imajo močan vpliv na hormonsko stanje in delovanje mitohondrijev. Po telesni aktivnosti vedno vnesite dovolj ogljikovih hidratov, ki bodo zadostili energijskim potrebam vašega telesa. Posegajte po nepredelanih in z vlakninami bogatih živilih, kot so polnozrnata žita, stročnice, sveže sadje in jagodičevje ter gomoljna zelenjava.

  1. Jejte več beljakovin

Beljakovine imajo najvišji termični učinek, kar pomeni, da za njihov metabolizem porabimo največ kalorij. Poleg tega spodbujajo izgradnjo mišične mase, ki je zelo pomembna za ohranjanje visokega nivoja metabolne aktivnosti. Uživajte jajca, ribe, fermentirane mlečne izdelke, meso pašne reje, konopljine beljakovine, stročnice, semena in oreščke. Živalski viri beljakovin imajo popolno aminokislinsko sestavo in boljšo biološko izkoriščenost v primerjavi z rastlinskimi viri.

peceno jajce

Idealen vir beljakovin predstavlja sirotka v prahu, ki ima najvišjo biološko vrednost med vsemi poznanimi živili.

  1. Nadzirajte stresne situacije

Kratkotrajen stres, ki ga povzroči sprememba zunanje temperature ali telesna dejavnost, pospeši metabolizem. Dolgotrajna izpostavljenost kroničnemu stresu pa vodi do upada metabolizma in porušenega hormonskega stanja v organizmu. Zaradi prekomerne obremenitve pride do adrenalne izčrpanosti, izpraznijo se tudi telesne zaloge vitamina C in telo postane utrujeno, metabolizem pa neučinkovit. Razpoloženje začne nihati, pogosteje posegamo po predelani in sladki hrani. Za obvladovanje stresa vsak dan namenite nekaj minut le sebi. Tecite, pojdite na sprehod, izvajajte jogo, meditirajte in opazujte svoje dihanje. Zvečer pa pojdite prej v posteljo in se dobro naspite.

Ne pozabite pa na zadosten vnos tekočine ter vitamina C in magnezija. Uživajte sveže sadje in jagodičevje. Izberete lahko camu-camu v prahu, ki je najbogatejši vir vitamina C. Magnezij pa najdete v oreščkih, stročnicah in semenih ter v surovem kakavu, kakavovih zrnih in čokoladi z visokim deležem kakava.

Camu-camu in kakavova zrna so na voljo tudi v trgovini Kalček.

  1. Namesto, da sedite, vstanite

Čez dan bodite aktivni – uporabljajte stopnice namesto dvigala, v trgovino pojdite peš ali s kolesom ipd. Kadar ste za računalnikom, si ga postavite na višje mesto in med delom z njim stojte. Raziskave kažejo, da je stoječ položaj za telo veliko primernejši kot sedenje, poraba kalorij pa višja.

  1. Bodite v gibanju

Ne le športna aktivnost, za ohranjanje visokega nivoja metabolizma je pomembna celokupna aktivnost čez ves dan. Pomembno je, da čim manj sedite. Pojdite v naravo, vrtnarite, s prijatelji pojdite na sprehod namesto na kavo, pomijte posodo, obesite oprano perilo ipd. Takšne aktivnosti spodbujajo metabolizem in vas ohranjajo vitke, živahne in zdrave.

vrtnarjenje

  1. Pijte ekološko kavo ali zeleni čaj

Raziskave kažejo, da kava in zeleni čaj močno prispevata k izgubi odvečne telesne maščobe. Kofein v kavi in čaju spodbuja metabolizem, zato je uživanje kave in čaja idealno zjutraj okrog 10. oziroma 11. ure. Antioksidanti v zelenem čaju, najbolj znan je EGCG, vplivajo na izgubo trebušne maščobe. Enak učinek imajo tudi antioksidanti v kavnih zrnih.

Kot zelo učinkovito sredstvo za pospešitev metabolizma in izgubo kilogramov se je pokazala zelena kava, ki jo lahko kupite v zrnih ali v obliki prahu – že mletih kavnih zrn. Iz nje si pripravite napitek, ki vas bo poživil, hkrati pa prispeval k hitri izgubi kilogramov. Zelena kava namreč vsebuje veliko klorogenske kisline, ki pomaga pri odstranjevanju odvečnih maščobnih oblog.

Zelena kava – prvovrsten napitek vitalnosti.

Prirejeno po:

http://www.marksdailyapple.com/top-14-ways-to-increase-your-metabolism/?awt_l=8_SQA&awt_m=I_1H_O.oUhWvYa#axzz41mPSNy4Z

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x