Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

O presni prehrani

o-presni-prehrani1

Sveža, ekološka, nepredelana hrana varuje telo pred razvojem bolezni

Barbara Radojlović je na Kalčkovih predavanjih zanova spoznanja predstavila Barbarellino žitpresno in vegansko kuhinjo in pri tem postregla s pripravo z degustacijo navdušujočih receptov: zeleni sokovi, zelenjavni vrtni zvitki in čokoladna torta z malinovim prelivom. Za vse tiste, ki se niso utegnili udeležiti dogodka, smo Barbari zastavili nekaj osnovnih vprašanj o presni prehrani.

Kako bi na zelo kratek način opisali presno kuhinjo in presno prehrano?

V presni kuhinji velja pravilo, da se vsa hrana pripravlja pod 48 stopinj Celzija, s čimer ohranjamo vsa esencialna hranila in proces hranjenja poteka na celični ravni.  Ker hrane toplotno ne obdelujemo, ta ohrani vse hranilne vrednosti, kajti s kuhanjem uničimo 50% beljakovin, med 50 % in 90% vitaminov in mineralov, uničena pa je vsa encimska aktivnost. Encimi so izjemno pomembni, saj nam pomagajo presnoviti hrano, napadajo odpadne materiale in strupe v krvi, limfi in  tkivih. Ko prejmemo encime s svežo neobdelano hrano, takrat ne obremenjujemo našega presnovnega sistema. Mnogi strokovnjaki so mnenja, da je pomanjkanje encimov v telesu povezano s prezgodnjim staranjem, nastankom mnogih bolezni ipd,…

Katere so osnovne koristi takšnega načina kuhanja?

V presni kuhinji se uporabljajo različne tehnike; blendanje z blenderjem oz. mešanje z mešalnikom, sekljanje z multipraktikom, dehidriranje (sušenje) s sušilcem, namakanje žit in vzgajanje kalčkov. Presna hrana  (z veliki poudarkom na sveži zelenjavi, zelenju in sadju) je alkalna in pozitivno vpliva na vzpostavitev alkalnega-bazičnega stanja v našem telesu, kar vpliva na optimalno zdravje in/ali zdravljenje bolezni.

Na kaj je treba še posebej pozoren – kaj smemo in kaj ne smemo početi?

Prehod na presno hrano naj bo počasen in konsistenten, saj lahko nenadni prehod, ki je brez pravega znanja, prinese neželene simptome. Zaradi visoke vsebnosti vlaknin se bo naše telo začelo močno čistiti in lahko pride do vrtoglavice, presnovnih težav, glavobola, občutka nemoči, velike izgube teže, za kar ni kriva presna hrana, ampak pretekli način življenja in prehranjevanja. Zato svetujem, da se posameznik najprej zelo dobro izobrazi in počasi uvaja presno hrano, saj tudi telo potrebuje nekaj časa da se lahko privadi. Kadar se o presni prehrani ne izobrazimo dovolj dobro, lahko pojemo premalo hrane, kar posledično vodi v veliko izgubo teže in pomanjkanje esencialnih vitaminov in mineralov (kalcij, železo, B-12).

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x