Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Pomen pravilnega kombiniranja živil

 

Pravilno združevanje za boljše zdravje skozi zdravo prehrano 

Pravilna in zdrava prehrana ni odvisna samo od tega, kaj vnašamo vase oziroma kakšno hrano jemo. Poleg tega, da jemo čisto, zdravo, ekološko pridelano hrano, je bistveno tudi, kako med seboj kombiniramo, združujemo živila.

Kalčkovo poslanstvo je, da pomagamo izboljševati prehranjevalne navade. Pravilno kombiniranje živil je eno od osnovnih pravil boljšega načina prehranjevanja in boljše prehrane.

O pravilnem kombiniranj uživil je v sklopu Kalčkovih predavanj za nova spoznanja govorila Karla Klander.

o-kombiniranju-zivil1

Karla Klander je svetovalka za zdravo prehrano, hujšanje in zdrav življenjski slog, certificirana nutricistka, avtorica in kolumnistka. Karla Klander se z nutricionizmom in zdravim življenjem ukvarja že več kot deset let. Z odliko je diplomiralana Fit For Life Sciences Institute and College of Natural Health v Kanadi. Je članica INHS (International Natural Hygiene Society) in ANA (American Nutrition Association). Sodelovala je v več organizacijah in s posamezniki, ki se ukvarjajo z nutricionizmom in zdravim načinom prehranjevanja, ter pomagala posameznikom pri izgubi telesne teže in pri doseganju čudovitega zdravja, izvrstnega počutja in življenjskega zadovoljstva.

Po predavanju smo ji zastavili nekaj temeljnih vprašanj o pravilnem kombiniranju živil.

 Zakaj je pomembno pravilno kombiniranje živil?

V kolikor upoštevamo načela pravilnega kombiniranja živil, si s tem bistveno olajšamo in pohitrimo prebavo. Na ta način naše telo ne porabi velike količine energije za prebavljanje kombinacij živil, ki so po svojih prebavnih zahtevah nezdružljiva, hrana ne zastaja v naših prebavilih, hranila pa se lahko bolj učinkovito izkoristijo, imamo več energije in počutimo se bolje.

 

Kateri so osnovni principi pravilnega kombiniranja živil?

Kar nekaj je načel pravilnega kombiniranja živil. Najbolj pomembno načelo in za povprečnega človeka verjetno tudi najbolj zahtevno je to, da ne smemo v istem obroku uživati beljakovin in ogljikovih hidratov. Poznamo pa šekarnekajdrugihnačel, kotna primer to, da ne smemo v istem obroku uživati ogljikovih hidratov in kisle hrane, da moramo sadje jesti kot samostojni obrok, itd.

 

Poglejte video prispevek, v katerem Karla Klandergovori o združevanju živil.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=7QuMlLetxMo[/embed]

 

Ali lahko naštejete nekaj primerov pravilnega kombiniranja živil?

Primeri pravilnega kombiniranja živil bi bili na primer zelenjavna rižota brez mesa, meso z zelenjavno prilogo in solata, pečen krompir z zelenjavo in solata, zelenjavna pica, sendvič z popečeno zelenjavo in solato, mešana solata s sirom, itd.

Nutricionistka in Kalčkova svetovalka Karla Klander o združevanju ogljikovih hidratov in kisleh rane.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=c23iKzGunn8[/embed]

 

Ali  lahko naštejete nekaj primerov napačnega kombiniranja živil?

Najbolj tipični primeri napačnega kombiniranja živil bi bili lahko sendvič s šunko in sirom, pica, špageti z bolognese omako, lazanja, palačinke, klasična slovenska kosila, ko jemo meso v družbi z ogljikovimi hidrati (krompir, riž, njoki, ipd.), itd.

Nutricionistka in Kalčkovasvetovalka Karla Klander o maščobah pri združevanju živil.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=k20R5BidldI[/embed]

 

Katere so grožnje napačnega kombiniranja živil?

Dolgotrajno napačno kombiniranje živil lahko pripomore k naslednjim neprijetnostim:

  • Prekomerni telesni teži
  • Zgagi
  • Zaprtju
  • Razdražljivemu črevesju
  • Jutranji slabosti
  • Zamašenem in curljajočem nosu
  • Vnetju obnosnih votlin
  • Piskanju, astmi
  • Alergijah
  • Nizkem krvnem sladkorju
  • Ekcemih
  • Bolečinah v sklepih
  • Oteklih nogah
  • Zaspanosti po kosilu
  • Popoldanski lenobnosti

 

Nutricionistka in Kalčkovasvetovalka Karla Klander o pravilnih kombinacijahživil.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ovaxUW64NBw[/embed]
Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x