Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Zgoščeno: nevarne maščobe

Nevarne maščobe, ki se jim je treba izogibati

Za škodljive veljajo predvsem nasičene in transmaščobe.

Najdemo jih v maslu, margarini in nekaterih vrstah mesa (govedini in svinjini). Tem se poskusite kar čim bolj izogibati.

Nasičene maščobe so predvsem živalskega izvora. Uživanje večje količine nasičenih maščob povezujejo s povečano stopnjo nevarnega (LDL) holesterola, kar lahko vodi v nastanek srčnih bolezni ali diabetesa tipa 2, še posebej v kombinaciji z rafiniranimi ogljikovimi hidrati.

Transmaščobne kisline pa najdemo v hrani, v kateri so hidrogenirana rastlinska olja, na primer v ocvrti hrani, margarini, pecivu, procesiranih prigrizkih (krekerjih ipd.).

Te so najnevarnejše, saj poleg tega, da povečujejo LDL-holesterol, hkrati nižajo koristni, HDL-holesterol, zaradi česar je njihova škodljivost še večja od nasičenih.

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x