Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Trideset zdravih nadomestkov za sladkor

 

nadomestki-za-sladkor-sladkor-nadomestki-zdrav-sladkor1

Večina nas ve, da sladkor ni zdravo živilo. Njegovo uživanje je bolj tvegano, kot si predstavljamo. Umetna sladila lahko dodajo obroku še več kalorij. Namesto da bi zaužili popolnoma nesladkano hrano, poskusite z zdravimi nadomestki za sladkor.

 

  1. Agavin sirup

Lekcija iz zgodovine: Azteki so uporabljali agavo tisoče let nazaj in pohvalili ta sirup kot darilo bogov. Derivat je pridobljen iz iste rastline kot tekila. To zlato sladilo ima okus podoben medu in je kot nalašč za vroči ali ledeni čaj. Vendar sirup uporabljajte zmerno, saj ima agava visoko raven fruktoze, ki lahko včasih prestopi v nevarno cono!

 

  1. Javorjev sirup

Javorjev sirup ima veliko koristi: prihaja neposredno iz rastlinskega soka in vsebuje več kot petdeset antioksidantov. Poskrbite, da uporabljate pravi sirup, in si ga polijte prek vafljev ali ga uporabite v domači granoli (sadno-žitna sladica).

 

  1. Limona

Ljubitelji džina lahko preskočite dodajanje sladkorja koktajlom in raje stisnite dodatno limono. Nihče ne bo opazil razlike.

 

  1. Med

Hvala čebelicam, saj je med pravi antioksidativni udarec. Uživajte ga v toplem čaju, saj pomaga pomiriti grlo, ali pa bodite ustvarjalni in dodajte žličko v domač solatni preliv.

 

  1. Jabolčna čežana

Namesto da damo pol skodelice belega sladkorja v maso za ovsene piškotke, dodajte enako količino jabolčne čežane! Naravna sladkost iz jabolk zlati delišes in fuji je odlična za večerno razvajanje. Kupite čežano brez dodanega sladkorja ali jo naredite sami.

 

  1. Eritritol

Ta sladkorni alkohol je praktična rešitev brez občutka krivde. Ima 0,2 kcal na gram. Je bel prah, ki je naravno prisoten v več vrstah sadja. Ne privede do zobne gnilobe in drugih ne tako sladkih posledic uživanja sladkorja. Ni pretirano sladek, zato ga preizkusite v čokoladnih pecivih, kot so browniji.

 

  1. Rozine

Za ustvarjalno spodbudo zmešajte skodelico rozin v multipraktiku. Majhne posušene grozdne jagode dodajo pečenim dobrotam še dodatno vsebnost antioksidantov in vlaknin.

 

  1. Cimet

nadomestki-za-sladkor-sladkor-nadomestki-zdrav-sladkor2

 

Začinite jutranjo kavico s cimetom. Ta odlična začimba dodaja rahlo sladek okus in obenem spodbuja odpornost. Vse to se zgodi brez dodatnih kalorij.

 

  1. Nesladkani kakav v prahu

Za toplo zimsko poslastico zmešajte v kozarcu nekaj nesladkanega kakava v prahu s toplo vodo ali posnetim mlekom. Zadovoljila bo tudi sladokusce. Za še boljši okus dodajte malo vaniljevega izvlečka.

 

  1. Stevia– Rebaudioside A ali Reb A

Prihaja iz Južne Amerike in je naravni izvleček iz rastline stevia, ki je priznana kot varno sladilo. Potrebujemo le kapljico ali dve za sladek okus ovsenih kosmičev.

 

  1. Brusnice

Namesto skodelice sladkorja dodajte v mafine ali druga peciva skodelico brusnic. Te male sladko-kisle dobrote dodajo antioksidante, ki jih rafiniran sladkor ne more ponuditi.

 

  1. Dateljni

Zagrabite kup datljev za dodatno spodbudo antioksidantov pri naslednjem pekarskem poizkusu. Z nizkim glikemičnim indeksom in rahlo sladkostjo je kot nalašč za veganskebrownije ali dno domače granola ploščice (sadno-žitni misli). Nadomestite eno skodelico navadnega sladkorja z dvema tretjinama skodelice dateljnov (predelanih, zdrobljenih).

 

  1. Grenivke

nadomestki-za-sladkor-sladkor-nadomestki-zdrav-sladkor3

Za dnevni odmerek vitamina C se odločite za koktajl z grenivkinim sokom in gazirano pijačo ali tonikom. To bo dodalo sladko-kisel okus kateri koli pijači.

 

  1. Kokosov sladkor

Pridobite tropski pridih z uporabo kokosovega sladkorja v sadnih smutijih. Narejen je iz soka kokosovih cvetov. Ta naravni sladkor je lahko v obliki kock, sirupa ali zrnati obliki. Ima veliko kalija, ki pomaga ohraniti naše kosti močne.

 

  1. Sirup rjavega riža

Sirup rjavega riža prihaja iz rjavega riža. Je hranljivejši od njegove visokofruktozne alternative. Ta masleni in z oreščki aromatizirani sirup je kot nalašč za granola ploščice (sadno-žitni misli) in doma pečen kruh.

 

  1. Rapadura – nerafiniran trsni sladkor

Ta sladka poslastica je narejena iz sladkornega trsa. Preskoči fazo rafiniranja, tako da ohranja vitamine in minerale, ki so izgubljeni pri fazi obdelovanja v beli sladkor. Treba je obdržati razmerje ena proti ena, ko v pecivih zamenjamo beli sladkor za rapaduro.

 

  1. Limeta

Popestrite kozarec gazirane vode z iztisnjeno limeto. Kisel in izrazit okus bo zadovoljil brbončice brez potrebe po dodatnem sladkorju.

 

  1. Bananin pire

V naslednji bananini štruci poskusite uporabiti še bolj zrele banane in odstranite sladkor. Sadje seveda postane slajše, ko dozori, tako da ni potrebe po dodatnem sladkorju.

 

  1. Mleko

nadomestki-za-sladkor-sladkor-nadomestki-zdrav-sladkor4

 

Naravni sladkor v mleku dodaja pridih sladkosti, zato dvakrat premislite, preden dodate žličko ali dve sladkorja. Laktoza v mleku lahko izvede trik.

 

  1. Zamrznjen koncentrat soka

Uporabite koncentrat jabolčnega soka za pripravo domače jabolčne pite. Pita bo z dodatno vsebnostjo vlaknin in antioksidantov sladka rešitev za hranljivo sladico.

 

  1. Ječmenov slad

Ta proteinski sirup, pridobljen iz ječmena, je kot nalašč za orehovo in bučkino pito. Temen sirup je podoben melasi. Vsaki pečeni sladici bo izboljšal okus.

 

  1. Sucanat trsni sladkor

Predstavljamo sladkor v najbolj naravnem stanju! Sucanat je kratica, ki stoji za naravnim trsnim sladkorjem (SUgarCAneNATural). To sladilo je narejeno iz organskega sladkornega trsa in paketa hranil, ki primanjkujejo belemu sladkorju.

 

  1. Marelični pire

Marelice so zelo hranljive z vitaminom C, vlakninami in železom. Naredite nekaj sladkega pireja in ga zmešajte v preprostem grškem jogurtu ali uživajte z bogatim polnozrnatim kruhom.

 

  1. Sveže iztisnjen pomarančni sok

V pripravi domačega kruha zamenjate sladkor za sveže iztisnjen pomarančni sok. Iščete hladno razvajanje? Zmrznite sok v ledeno liziko in tako nadomestite sladoledno lučko.

 

  1. Sodavica

Naj bo naslednji velik kozarec sadnega soka poln zdravja z nekaj sodavice – celo preprost sok v razmerju tri proti ena s sodavico prihrani veliko kalorij iz sladkorja.

 

  1. Rum

nadomestki-za-sladkor-sladkor-nadomestki-zdrav-sladkor5

 

Alkohol ni samo za pitje. Karamelizirajte nekaj rezin ananasa v rumu in jih dodajte v palačinke ali nesladkan jogurt. No, to pa je »fancy« način uživanja sladkega!

 

  1. Čajni listi

Sadni ali zeliščni listi granatnega jabolka in zelenega čaja so seveda brez sladkorja in dodajo večjo hranilno vrednost kateri koli pijači. Uporabite jih v likerju za presenetljivo zdrav napitek.

 

  1. Melasa

Kaj se zgodi, ko sladkorni trs, grozdje in peso damo skupaj? Melasa! Uporabite ta temni sirup za pripravo medenjakov. Melasa bo dodala železo in kalcij, zaradi česar bodo piškoti tudi bolj zdravi, kajne?

 

  1. Balzamični preliv

Rešite se sladkorne glazure in velikodušno dodajte na torto balzamični preliv. Preliv naredimo tako, da preprosto kuhamo balzamični kis, dokler ne nastane gost sirup.

 

  1. Yacón sirup

To je sladilo, pridobljeno iz rastline yacón. Ta sirup ima pridih jabolka in le polovico kalorij trsnega sladkorja. Je sladek kot med, zato ga le malo dodamo v peciva in surove sadne smutije.

 

Vir: http://greatist.com/health/30-sugar-substitutes-any-and-every-possible-situation

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x