Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Šest preprostih načinov za utrditev kosti

 

Skoraj polovica vseh odraslih, starejših od petdeset let, naj bi leta 2020 imela osteoporozo. Ta podatek nakazuje, da ne naredimo dovolj za zaščito svojih kosti. Na srečo obstajajo preproste rešitve.

 

Tihe bolezni, imenovane osteoporoza, pogosto ne odkrijejo. Osteoporoza je stanje, ki naredi kosti šibke in bolj lomljive. Razvije se lahko pri vsakem izmed nas, vendar je pogostejša pri starejših ženskah. Kar polovica vseh žensk in četrtina moških, starejših od petdeset let, lahko pričakuje zlom kosti zaradi osteoporoze.

 

Preprečevanje nizke kostne mase je preprosto in ob upoštevanju tega lahko zmanjšate tveganje za zlom kosti in osteoporozo.

Sledi šest preprostih načinov za krepitev kosti.

 

  1.     Dnevna hoja ali tek

Dnevna vadba ni dobra samo za vašo linijo in duševno zdravje, temveč lahko izboljša tudi zdravje vaših kosti. Povečuje mišično maso, ki vas lahko zaščiti med staranjem.

 

  1.     Večji vnos zelene zelenjave

Temna, listnata zelenjava, kot sta špinača in ohrovt, je polna kalcija in drugih pomembnih hranil. Je preprost način za pridobitev močnejših kosti, medtem ko telo izkorišča številne druge prehranske koristi teh živil.

nacini-za-utrjevanje-kosti1

  1.     Veliko vitamina D

Vitamin D, ki ga naše telo ustvarja po izpostavljenosti soncu, je ključnega pomena pri pomoči absorbiranja kalcija. Toda mnogim ljudem tega vitamina primanjkuje. Za starejše ljudi je še posebej pomembno, da ga dobijo dovolj.

 

  1.      Dodajanje suhih sliv

Suhe slive bolj pomagajo pri vzdrževanju kostne gostote kot drugi plodovi. Ženske, ki so jedle suha jabolka, so primerjali s tistimi, ki so jedle suhe slive. Rezultat je pokazal, da so suhe slive pripomogle k bistveno višji vrednosti kostne gostote.

nacini-za-utrjevanje-kosti2

 

  1.     Uživanje zelenega čaja in ukvarjanje s tai-chijem

Raziskave so povezale zeleni čaj z več koristmi za zdravje. Ena izmed teh koristi je izboljšanje moči kosti. Raziskava kombiniranja učinkov zelenega čaja in tai-chija je pokazala, da so ženske, ki so izvajale to kombiniranje, povečale zdravje in moč kosti bolj kot ženske, ki so pile samo čaj. Poudarjeno je tudi, da je bolje piti samo zeleni čaj, saj so te posameznice imele bolj zdrave kosti od žensk, ki niso počele nič od tega.

 

3

 

  1.     Trening za moč

Dvigujte uteži ali delajte sklece. Trening za moč je dober za vaše kosti in ga lahko izvajate doma. Nekatere raziskave so pokazale, da trening moči ne pomaga samo ustvariti mišične mase in preprečiti zlom kosti, temveč lahko dejansko pomaga graditi novo kost.

 

Morda vas bodo zanimali informativni članki:

Pet superživil za diabetike

Pomembne beljakovine za vegetarijance

PET ŽIVIL ZA IZBOLJŠANJE VIDA

 

Preberite ššše te zanimive recepte:

POPOLNO MANDLJEVO MLEKO

Proteinske ploščice

Presni mangovo-kokosovi kolački

KVINOJINA SOLATA NA ŽARU

 

 

Vir: http://naturalsociety.com/6-tips-stronger-bones/#ixzz3Al0wklBq

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x