Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Moka* kvinoja B.G.

Dobavljivost: Na zalogi (1-4 dni)

Hiter pregled

Brezglutenska kvinojina bio polnozrnata moka.
8,99 €

Opis

Rangus Brezglutenska kvinojina bio polnozrnata moka.

 

Hranilna vrednost kvinoje

 

Rastlina, ki je sicer sorodstveno bolj povezana s špinačo kot žitom, se ponaša z visoko vsebnostjo beljakovin, kar je tudi njena prednost v primerjavi z ostalimi žiti. Vsebuje vseh devet aminokislin, ki jih vsakodnevno potrebuje človeško telo; tudi aminokislino lizin, ki skrbi za obnovo in rast telesnih tkiv. Prav te aminokisline pogosto primanjkuje vegetarijancem in veganom, saj jo je skoraj nemogoče zaužiti dovolj le z zelenjavo. Prednost kvinoje je tudi v veliki vsebnosti mineralov. Vsebuje obilo železa, magnezija in fosforja, vegani pa še posebej cenijo velike količine kalcija v rastlini, ki ga v njihovi redni prehrani sicer lahko primanjkuje. Kvinoja je nepogrešljiva v uravnoteženi in zdravi prehrani tudi zaradi visoke vsebnosti vlaknin. Te so namreč pomembne za uravnavanje sladkorja v krvi in krvnega tlaka, prav tako pa nižajo raven holesterola. Vsebuje tudi vitamin B2 (riboflavin), ki izboljšuje presnovo maščob, ogljikovih hidratov in beljakovin ter zagotavlja dobavo energije našim možganom. Za razliko od drugih žit, s katerimi se jo pogosto primerja, kvinoja vsebuje veliko zdravih maščob in maščobnih kislin; vključno z omega-3 maščobno kislino, ki deluje proti otekanju.

Recepti

Špinačna pita s piščancem, suhimi paradižniki, feto in kostanji

1. 10. 2018

Sestavine: Za testo… 100 g riževe moke * 45 g kostanjeve moke 15 g tapiokine moke sol in poper 35 g ne stopljenega kokosovega olja cca. 35 ml ledeno mrzle vode Za nadev… (količine s [..]

Veganski falafel brez glutena

20. 06. 2018

  Peganski recepti   Sestavine: 4 skodelice listnatega ohrovta ali blitve z odstranjenimi stebli 440 g odcejene in oprane čičerike iz konzerve 3 srednje veliki nasekljani strok [..]

Korenčkovi muffini (sladki in veganski)

26. 03. 2018

  Sestavine za 9 muffinov: 65 g riževe moke 75 g polnovredne pirine moke 20 g sončničnih semen 15 g fino naribanega suhega kokosa (t.i. kokosove moke) 15 g chia semen 1 čž cimeta [..]

Pražena veganska kvinoja

20. 12. 2016

Sestavine (za 2 osebi): Česnov brokoli: 2 skodelici brokolija, 2 čajni žlički oljčnega ali repičnega olja, 2 stroka česna (sesekljana), majhen ščepec soli, črni poper. Pražena [..]

Veganska kvinoja na tajski način (brez glutena)

20. 12. 2016

Sestavine (za 2 osebi): ½ skodelice narezanega brokolija, ½ skodelice kuhane kvinoje, ½ manjše rdeče čebule (sesekljane), ¼ skodelice naribanega korenja, pest svežega narezanega ko [..]

Kvinoja z lososom, ohrovtom in tahini-jogurtovim prelivom

20. 12. 2016

Sestavine (za 4 osebe): 1 skodelica kvinoje, 1 srednje veliko korenje (olupljeno in narezano na tanke rezine), 1 šop kodrolistnega ohrovta brez trdih stebel in narezanega na trakove, 2 je [..]

Začinjena kvinojina solata s koriandrovo-avokadovim prelivom

20. 12. 2016

Sestavine (za 4 osebe): 2 sladka krompirja, 1 jedilna žlica olja, 1 zvrhana čajna žlička kumine, 1 zvrhana čajna žlička čilija v prahu (in malce kajenskega popra, če ste posebej p [..]

Kvinoja po grško

20. 12. 2016

Sestavine (za 2 osebi): ½ skodelice suhe kvinoje, 1 skodelica kokošje jušne osnove, 4 skodelice rukole, 1 čajna žlička ekstra deviškega oljčnega olja, 170 g na četrtine narezanih [..]

Kokosova kvinoja s curryjem, zelenjavo in pečeno cvetačo

20. 12. 2016

Sestavine (za 4 osebe): Pečena cvetača: 1 glava cvetače, narezana na za grižljaj velike cvetke, 2 jedilni žlici stopljenega kokosovega olja ali oljčnega olja, ¼ čajne žličke kaje [..]

Balzamična solata s piščancem in limonino kvinojo

20. 12. 2016

Sestavine (za 6 oseb): Limonina kvinoja: ½ skodelice suhe kvinoje, skodelica zelenjavne ali kokošje jušne osnove, majhen ščepec soli, sok ½ limone. Piščanec: 6 piščančjih steg [..]

Kvinojina »taco« solata z limetinim prelivom

13. 12. 2016

  Sestavine (za 2–3 osebe): Koruza in paprika: 1 paprika Poblano, 1 koruza (približno polovica skodelice). Paradižnikov »pico de gallo«: ¼ skodelice narezanih češnjevih par [..]

Kvinoja s pestom iz kodrolistnega ohrovta in poširanim jajcem

13. 12. 2016

  Sestavine (za 4 osebe): 1 skodelica kvinoje, ½ skodelice pesta iz kodrolistnega ohrovta (recept spodaj), lupinica ene limone, sok ½ limone, 4 jajca, 2 jedilni žlici narezanih oreh [..]

Jutranja kvinoja s kokosovim mlekom

13. 12. 2016

  Jutranja kvinoja s kokosovim mlekom     Sestavine (za 2 osebi): ½ skodelice suhe kvinoje, splaknjene pod vodo, ¾ skodelice lahkega kokosovega mleka, 2 čajni žlički va [..]

Veganski energijski piškoti iz kvinoje

18. 08. 2015

  Sestavine        pol skodelice oprane ekokvinoje (zadostuje za skodelico in pol kuhane)        1 žlica mletega lanenega semena iz ekološke pridelave        3 žlice m [..]

Mogoče vas zanimajo naslednji izdelki

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x