Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Več ogledov

Kvinoja* 500g Eko & Bio

Dobavljivost: Ni na zalogi

Hiter pregled

Rastlina, bolj povezana s špinačo kot žitom, ponaša se z visoko vsebnostjo beljakovin. Vsebuje vseh devet aminokislin in veliko veliko mineralov. Ne vsebuje glutena!
Izdelka ni na zalogi. Vpiši svoj email in obvestili te bomo, ko bo ponovno na zalogi.

Opis

BIO KVINOJA - prastaro žito Južne Amerike iz preverjene EKOloške pridelave.

Kvinoja je sorodstveno bolj povezana s špinačo kot žitom, se ponaša z visoko vsebnostjo beljakovin, kar je tudi njena prednost v primerjavi z ostalimi žiti.

Vsebuje vseh devet aminokislin, ki jih vsakodnevno potrebuje človeško telo; tudi aminokislino lizin, ki skrbi za obnovo in rast telesnih tkiv. Prav te aminokisline pogosto primanjkuje vegetarijancem in veganom, saj jo je skoraj nemogoče zaužiti dovolj le z zelenjavo.

Prednost kvinoje je tudi v veliki vsebnosti mineralov. Vsebuje obilo železa, magnezija in fosforja, vegani pa še posebej cenijo velike količine kalcija v rastlini, ki ga v njihovi redni prehrani sicer lahko primanjkuje.

Kvinoja je nepogrešljiva v uravnoteženi in zdravi prehrani tudi zaradi visoke vsebnosti vlaknin. Te so namreč pomembne za uravnavanje sladkorja v krvi in krvnega tlaka, prav tako pa nižajo raven holesterola.

Kvinoja vsebuje tudi vitamin B2 (riboflavin), ki izboljšuje presnovo maščob, ogljikovih hidratov in beljakovin ter zagotavlja dobavo energije našim možganom.

Kvinoja ni žitarica, a jo vseeno tako kot ajdo, uvrščamo med žita.

Seme kvinoje je podobno proseni kaši in ima izrazit okus, rahlo dimljen.

To je starodavna rastlina, z beljakovinami in rudninami bogato živilo, zaradi česar je priporočljivo pogosto uživanje.

Starodavno ljudstvo Inkov je kvinojo poimenovalo mati vseh semen. Znanih je več kot 120 vrst kvinoje, vendar so najbolj razširjene vrste, za katere so značilne bleda in belkasta semena.

Ostale vrste kvinoje imajo rdeča ali črna semena, ki jih imamo seveda, tudi na ovljo v Kalčku.

Kvinoja, quinoa, je primerna je za osebe s celijakijo, saj ne vsebuje glutena.

Kvinoja vsebuje štirikratno količino kalcija, ki ga najdemo v pšenici, kot tudi dvakrat več fosforja in pol več železa.

Kvinoja ima veliko manj ogljikovih hidratov kot ostala žita in vsebuje kar 16,2 % beljakovin, vlaknine, vitamine in minerale.

Kvinoja preprečuje raznorazne vnetne procese, deluje proti visokemu krvnemu tlaku in pomaga pri tvorbi nevronov, kot tudi pri tvorbi zdravega mleka pri materah, ki dojijo.

Kvinoja je prijazna želodcu, saj je lahka, okusna in hitro prebavljiva. Ni težka za želodec in lepljiva kot druga žita.

Opozorilo: Kvinojo moramo pred samo uporabo temeljito sprati na cedilu in jo nekajkrat preliti z vročo vodo, da speremo morebitne ostanke saponinov. 

Recepti

Pražena veganska kvinoja

20. 12. 2016

Sestavine (za 2 osebi): Česnov brokoli: 2 skodelici brokolija, 2 čajni žlički oljčnega ali repičnega olja, 2 stroka česna (sesekljana), majhen ščepec soli, črni poper. Pražena [..]

Veganska kvinoja na tajski način (brez glutena)

20. 12. 2016

Sestavine (za 2 osebi): ½ skodelice narezanega brokolija, ½ skodelice kuhane kvinoje, ½ manjše rdeče čebule (sesekljane), ¼ skodelice naribanega korenja, pest svežega narezanega ko [..]

Kvinoja z lososom, ohrovtom in tahini-jogurtovim prelivom

20. 12. 2016

Sestavine (za 4 osebe): 1 skodelica kvinoje, 1 srednje veliko korenje (olupljeno in narezano na tanke rezine), 1 šop kodrolistnega ohrovta brez trdih stebel in narezanega na trakove, 2 je [..]

Začinjena kvinojina solata s koriandrovo-avokadovim prelivom

20. 12. 2016

Sestavine (za 4 osebe): 2 sladka krompirja, 1 jedilna žlica olja, 1 zvrhana čajna žlička kumine, 1 zvrhana čajna žlička čilija v prahu (in malce kajenskega popra, če ste posebej p [..]

Kvinoja po grško

20. 12. 2016

Sestavine (za 2 osebi): ½ skodelice suhe kvinoje, 1 skodelica kokošje jušne osnove, 4 skodelice rukole, 1 čajna žlička ekstra deviškega oljčnega olja, 170 g na četrtine narezanih [..]

Kokosova kvinoja s curryjem, zelenjavo in pečeno cvetačo

20. 12. 2016

Sestavine (za 4 osebe): Pečena cvetača: 1 glava cvetače, narezana na za grižljaj velike cvetke, 2 jedilni žlici stopljenega kokosovega olja ali oljčnega olja, ¼ čajne žličke kaje [..]

Balzamična solata s piščancem in limonino kvinojo

20. 12. 2016

Sestavine (za 6 oseb): Limonina kvinoja: ½ skodelice suhe kvinoje, skodelica zelenjavne ali kokošje jušne osnove, majhen ščepec soli, sok ½ limone. Piščanec: 6 piščančjih steg [..]

Kvinojina »taco« solata z limetinim prelivom

13. 12. 2016

  Sestavine (za 2–3 osebe): Koruza in paprika: 1 paprika Poblano, 1 koruza (približno polovica skodelice). Paradižnikov »pico de gallo«: ¼ skodelice narezanih češnjevih par [..]

Kvinoja s pestom iz kodrolistnega ohrovta in poširanim jajcem

13. 12. 2016

  Sestavine (za 4 osebe): 1 skodelica kvinoje, ½ skodelice pesta iz kodrolistnega ohrovta (recept spodaj), lupinica ene limone, sok ½ limone, 4 jajca, 2 jedilni žlici narezanih oreh [..]

Jutranja kvinoja s kokosovim mlekom

13. 12. 2016

  Jutranja kvinoja s kokosovim mlekom     Sestavine (za 2 osebi): ½ skodelice suhe kvinoje, splaknjene pod vodo, ¾ skodelice lahkega kokosovega mleka, 2 čajni žlički va [..]

Kvinoja z mandlji in borovnicami

18. 08. 2015

    Za kvinojo z borovnicami sem uporabila: * skodelico kuhane kvinoje * skodelico riževega mleka * ščep cimeta * ščep vanilije * žličko medu * pest borovnic (v sezoni svež [..]

Slani kvinojini kolački v dveh različnih okusih

18. 08. 2015

  Osnova za 12 manjših muffinov:   * 60 g surove kvinoje (kar pride približno 230g kuhane) * 60 g skute * 3 jajca   Najprej pripravi osnovo. V slani vodi skuhaj kvinojo. Po [..]

Kvinoja pečena caprese

18. 08. 2015

    Za pripravo  4-6 obrokov Sestavine: • 1 ¼ skodelice nekuhane kvinoje, potrebno sprati in odcediti • 2 skodelici češnjevih paradižnikov, potrebno prepoloviti (v recept [..]

Kvinojina solata na žaru

18. 08. 2015

  Sestavine Omaka: · 1/4 skodelice kakovostnega olivnega olja · 1 limona (naribana lupinica in sok) · 3–4 poprova zrna · ščepec soli · 1 čajna žlička belega balzamičnega ki [..]

Cvetačni polpeti z omako zeliščne kisle smetane

18. 08. 2015

  Za 8 oseb K tem hrustljavim majhnim cvetačnim polpetom dodajte omako zeliščne kisle smetane ter to kombinirajte skupaj s solato iz mešane zelenjave in paradižnika. Sestavine: Za [..]

Z beljakovinami polna veganska poletna solata

18. 08. 2015

Ta večerja bo polna beljakovin in vitaminov. Če uporabljate fižol iz konzerve, vam bo priprava vzela 10 minut. Ta solata zdrži več časa v hladilniku, tako da je primerna tudi kot obro [..]

Veganski energijski piškoti iz kvinoje

18. 08. 2015

  Sestavine        pol skodelice oprane ekokvinoje (zadostuje za skodelico in pol kuhane)        1 žlica mletega lanenega semena iz ekološke pridelave        3 žlice m [..]

Proteinske ploščice

18. 08. 2015

  Ves dan ste v gibanju in želite opraviti vse obveznosti. V določenem trenutku ostanete brez energije. V tistem trenutku se počutite izčrpane in vaša čustva začnejo izbirati hra [..]

Solata iz kvinoje in rdeče pese

18. 08. 2015

  Ognjemet zdravja v vašem krožniku Sestavine: 3-4 manjše bio rdeče pese 3 skodelice kuhane biokvinoje 2 žlici bio olivnega olja 1 žlica bioumeboshi kisa 1 žlica bio riževega [..]

Mogoče vas zanimajo naslednji izdelki

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x