Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Kremasti ovseni kosmiči s ‘super’ dodatki

 

kosmici

Zvečer sem namočila kosmiče (približno 75 gramov), zjutraj pa jih pogrela v kozici. Da se ne bi sprijeli na dno posode, sem jim dodala približno tri jedilne žlice kokosovega mleka, zaradi katerega so bili zares kremasti in okusni. Poleg mleka in kosmičev sem v kozico dala še ščep vanilije v prahu ter vse skupaj fino pregrela, vmes pa večkrat premešala.

koasmici1

Mojo jutranjo skledo energije sem dopolnila s samimi zdravimi dobrotami. Dodala sem jim:

* indijske oreščke
* goji jagode
* zlate inkovske jagode
* kakavova zrna
* konopljina semena
* cvetni prah
* na soncu sušene murve

Okus je bil zares odličen. Kremasti vroči kosmiči z raznolikim suhim sadjem, oreščki in kakavom.

Verjamem, da vsega tega nimaš pri roki (verjemi, tudi pri meni se to redko zgodi!), zato lahko malce eksotično suho sadje zamenjaš z bolj ‘domačim’. Na primer z rozinami in suhimi slivami. Ali pač tistimi, ki so ti najbolj všeč. Poskusi z suhimi marelicami, dateljni, brusnicami, morda figami. Karkoli pač imaš rad-a. Če boš izbral-a sadje, ki je že samo po sebi precej sladko (npr. datelji, murve), dodatnega sladkorja ne potrebuješ (upoštevaj, da je tudi kokosovo mleko že rahlo sladko). Sicer pa vse skupaj lahko začiniš z žlico medu.

Glede oreškov sama navadno prisegam na mandlje ali lešnike, jeseni na domače orehe.  Izberi svoje najljubše! Zagotovo pa oreščki (ali popečena semena, če prvih ne maraš) dodajo tisto hrustljavo noto, ki jo kremasti kosmiči potrebujejo.

Sladkemu suhemu sadju se odlično poda tudi kakav – sama prisegam na grenkega, a le, če je v kombinaciji s čim sladkim ;) Tokrat sem uporabila kakavova zrna, ki hkrati še prijetno zahrustajo.

Cvetni prah sem kupila že jeseni in si občasno strem žličko drobnih granul, jih strem v terilniku in dodam kosmičem, kašam, smoothiju…

Konopljina semena pa so itak tako zelo zelo zdrava, da si jih tu pa tam, kljub visoki ceni, privoščim. Vsebujejo namreč idealno razmerje omega 3 in 6 maščobnih kislin. So bogat vir vlaknin, kakovostnih beljakovin, vitaminov in mineralov. Pa še zelo okusna so! Imajo rahlo oreščkast okus, in se odlično podajo številnim jedem.

koasmici2
Recept objavljamo v sodelovanju z blogomcookeatandsmile.

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x