Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Ekološka jajca

 

Idealna kombinacija maščob in beljakovin

jajca
Holesterol v jajcih in nasičene maščobe nasploh povišujejo raven zaščitnega HDL-holesterola (90 % holesterola v jajcih je HDL).

Nizke vrednosti HDL-holesterola so povezane s tveganjem za pojav bolezni srca in ožilja (aterosklerozo), kot meritev skupnega holesterola.

Jajca predstavljajo enega izmed najboljših, najpopolnejših in najlažje prebavljivih virov beljakovin, vsebujoč vseh devet esencialnih aminokislin.

Kombinacija maščob in beljakovin v jajcu zelo nasiti. Posledično je želja po hrani manjša – pojemo manj, manjša je tudi potreba po sladkem ali prigrizkih.

Ekološko jajce ohrani najvišjo prehransko vrednost, če se ga pripravi tako, da ostane rumenjak svež. Poširana jajca, (mehko) kuhana jajca, jajca »na oko« in surova jajca so najboljši načini uporabe jajc.

Ne obstaja meja, koliko jajc lahko pojemo na dan ali na teden – kolikor vam apetit dopušča.

Mario Sambolec
http://www.feel-good.si/

Vezane vsebine

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x