Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Kako shujšati brez vadbe

 

Vsi vemo, da moramo, če želimo ostati v formi in izgubiti težo, zdravo jesti in vztrajno telovaditi. Ampak ali ste vedeli, da lahko izgubite nekaj odvečnih kilogramov, ne da bi telovadili in prav zmeraj zdravo jedli? Nikakor ne priporočamo, da sedaj prekinete članstvo v svoji najljubši telovadnici in greste na pico, vseeno pa lahko nekaj majhnih trikov pripomore k doseganju cilja na poti do vaše idealne postave.

 

izguba-teze-brez-vadbe-hujsanje-hrana1

 

  1.      Pijte več vode.

Voda ne kuri maščob, vsekakor pa pripomore k izgubljanju telesne teže. Če ste hidrirani, se s tem izognete prenajedanju, saj lahko včasih lakoto zamenjujemo za žejo. Ko boste naslednjič lačni, poskusite popiti malo vode in se prepričajte, ali ne gre samo za žejo. Če želite pokuriti še več kalorij, pijte ledeno mrzlo vodo.

 

  1.      Pijte zeleni čaj.

Zeleni čaj spodbuja metabolizem in okrepi določene hormone, da še hitreje razgrajujejo maščobe. Tako sprošča maščobe v krvi obtok, kjer so na voljo kot energija.

 

  1.      Tehtajte se.

Z rednim tehtanjem boste na tekočem z dogajanjem, vedeli boste, ali morate prilagoditi prehrano ali celodnevne rutine. Morda menite, da je tehtanje depresivno, resnica pa je, da vam daje realno sliko o tem, kako dosegate cilje.

 

  1.      Ne pozabite na spolne odnose.

Petindvajset minut seksa lahko pokuri do sto kalorij, kar je enakovredno lahkotni vadbi v telovadnici, vendar je veliko bolj zabavno. Redni spolni odnosi lahko omejijo vaše hrepenenje po vnosu ogljikovih hidratov in slabih maščob.

cute sleeping baby cute sleeping baby

 

  1.      Poskrbite za dovolj spanja.

Nekatere študije so pokazale, da spanje uravnava naš apetit, saj deprivacija spanja vodi do večjega hrepenenja po hrani in s tem do večanja telesne mase. Od sedem do osem ur spanja na noč pomaga telesu uravnavati lakoto. S tem imamo v mislih spanec, ko izklopimo telefone in televizorje.

 

  1.      Jejte večkrat po malo.

Pojejte pet ali šest manjših obrokov na dan in ne tri velike. Prav tako lahko uživanje manjših obrokov čez dan niža holesterol.

 

  1.      Vedno jejte iz manjšega krožnika.

Ista količina testenin bo na velikem krožniku videti mala, na majhnem pa ogromna. Gre za skušnjavo, da na večji krožnik daste več hrane.

 

  1.      Akupunktura in zelišča.

Pridobivanje telesne teže je lahko posledica motenj v pretoku energije v možganih. Akupunktura uravnoveša pretok energije v telesu, kar omogoča hipotalamusu, da uredi našo lakoto in žejo.

 

  1.      Pijte več mleka.

Mleko je bogato s kalcijem in vitaminom D. Nekatere raziskave nakazujejo povezavo med izgubo teže ter kalcijem in vitaminom D. Vsekakor pa zaradi tega sedaj ne pijte celega vrča mleka dnevno. Nimajo vsi pomanjkanja vitamina D, pa imajo vseeno previsoko telesno težo.

 

  1.   Začinite hrano.

Kajenski poper pomaga pri kurjenju kalorij in zmanjšanju apetita. Spoznajte kurkumo, kumino, himalajsko sol itd.

 

  1. Stojte med delom za računalnikom.

Vaše telo porablja kalorije tudi v primeru, če niste aktivni. Prav tako z ležanjem pokurite več kalorij kot s sedenjem.

izguba-teze-brez-vadbe-hujsanje-hrana3

 

 

  1.   Smejte se.

S petnajstimi minutami smeha na dan boste porabili do štirideset kalorij.

 

izguba-teze-brez-vadbe-hujsanje-hrana4

 

  1.   Pripravite si zdrave prigrizke.

Olupite in pripravite si por, korenček ali zamrznite borovnice, potopljene v jogurt. Ko boste zagrenjeni zaradi službe ali pa vam bo dolgčas, posezite po njih brez slabe vesti.

 

  1.   Znebite se vseh nezdravih prigrizkov.

Če ste oseba, ki se med korenčkom in slanimi palčkami vedno odloči za palčke, je zdaj pravi čas, da se uprete skušnjavi in zavržete vse nezdrave prigrizke.

 

 

 

  1.   Zmanjšajte vnos ogljikovih hidratov.

Ni jih treba popolnoma izključiti. Če zelo radi jeste testenine, se raje odločite za pirine ali polnozrnate. Ne pozabite na kontrolo porcij. Kombinirajte malo ogljikovih hidratov z veliko zelene zelenjave in veliko vode.

 

  1.   Berite oznake na embalaži.

Bodite pozorni na to, kar uživate. Če se želite znebiti kilogramov, verjetno vedno pregledate kalorije, ampak ali ste pozorni tudi na sladkor in natrij?

 

  1.   Vodite dnevnik hrane.

Tisti, ki pišejo v zvezek, kaj pojedo, se nagibajo k izgubi dvakrat toliko teže kot tisti, ki tega ne počnejo. Pisanje o hrani in čustveno stanje vam omogočata ugotoviti, kdaj se prenajedate, kdaj posežete po nezdravi hrani, pa tudi druge slabe navade.

 

  1.   Prenehajte jesti, ko ste zadovoljni, ne siti.

Dvajset minut traja, da možgani zaznajo, da niso več lačni. Jejte počasi in temeljito žvečite hrano.

 

 

Vir: http://www.skinnymom.com/2014/08/01/24-tips-that-will-help-you-lose-weight-without-exercise/4/.

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x