Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

Hrana, ki pomaga pri izgubi telesne teže

 

Dobro uravnotežena prehrana in prigrizki so zelo pomembni za ohranjanje zdravega načina življenja. Če radi brezglavo posežete po prigrizkih ali pa vaši obroki niso tako hranilni, kot bi si želeli, preverite seznam dvajsetih živil, ki vas zasitijo čez dan.

hrana-za-izgubo-telesne-teze-odvecnih-mascob-za-lepo-postav1

  1.      Oreščki

Vsebujejo cel kup zdravih maščob, ki pripomorejo k ohranjanju nizke ravni holesterola, in so tudi odličen vir hrane, ki vas občutno nasiti za dlje časa. Vlaknine v želodcu ostanejo dlje od drugih ogljikovih hidratov. Četrt skodelice mandljev vsebuje kar štiri grame vlaknin!

 

  1.      Ovseni kosmiči

Skleda ekoloških ovsenih kosmičev vam omogoča dlje časa trajajoči občutek sitosti. Pol skodelice ovsa vsebuje kar pet gramov vlaknin! Poleg tega vam ovsena kaša pomaga povišati nivo hormona holecistokinina, ki je zaslužen za uravnavanje apetita.

hrana-za-izgubo-telesne-teze-odvecnih-mascob-za-lepo-postav2

  1.      Jabolka

So idealni jutranji ali popoldanski prigrizek in odličen vir vlaknin, ki vam daje občutek sitosti. Tudi nizka vsebnost vode pripomore k polnitvi vašega trebuščka. Jabolka vsebujejo pektin, ki je učinkovit pri zmanjševanju porasta glukoze v krvi, ki povzroči lakoto.

 

  1.     Začimbe

Iz študij je razvidno, da je začinjena hrana odlična pri izboljšanju metabolizma in ohranjanju sitosti. Nedavna študija je pokazala, da so tisti, ki so jedli šestdeset kalorij manj kot običajno, porabili okrog deset kalorij več, ko je bil v hrano dodan kajenski poper.

 

hrana-za-izgubo-telesne-teze-odvecnih-mascob-za-lepo-postav3

 

  1.      Meta

Vonj mete ne služi samo kot pomiritveno sredstvo, temveč je tudi učinkovit zaviralec apetita. Če se pri vas močno izraža želja po prigrizkih, si kupite aromatizirano metino svečo ali pijte metin čaj.

 

  1.      Avokado

Poln je zdravih nenasičenih maščob, ki močno zatrejo lakoto. Dodajte pol avokada na rezino črnega kruha za zajtrk, da boste ostali siti do kosila.

lemon lemon
  1.      Edamame (stroki soje, ki se skuhajo in so videti kot fižol)

Ena skodelica edamame ima samo petindevetdeset kalorij, vendar vsebuje več kot osem gramov beljakovin, zaradi česar so ti mali sojini fižolčki odlična izbira za prigrizek.

 

  1.      Listnata zelenjava

Zanjo je značilna visoka vsebnost vode in vlaknin, ki napolnijo vaš želodec. Poskusite solato iz ohrovta, ohrovtovih listov, sončničnih semen ter rozin ali suhih brusnic.

hrana-za-izgubo-telesne-teze-odvecnih-mascob-za-lepo-postav4

 

  1.      Lanena semena

Že ena sama žlica semen vsebuje 2,3 grama maščobnih kislin omega 3 in tri grame vlaknin. Prav tako so lanena semena odličen vir maščobnih kislin omega 6, ki zavirajo holecistokinin.

 

  1.   Chia semena

So odličen vir maščobnih kislin omega 3, beljakovin in vlaknin, ki pomagajo zatreti lakoto.

 

  1.   Jajca

Jajca so zapakirane beljakovine. Vaš apetit lahko nadzorujejo do šestintrideset ur!

 

  1.   Grški jogurt

To je še en odličen vir beljakovin, s pomočjo katerega izgorevajo maščobe. Vsekakor izberite nemasten grški jogurt za dodatne beljakovine, prav tako se izognite dodanim sladkorjem.

 

  1.   Kava

Namenjena je kratkotrajnejšemu zaviranju apetita. Dolgoročni učinki niso dokazani.

 

  1.   Limona

Če pojeste nekaj kislega, vam to pomaga ustaviti željo po sladkem. Pripravite si svoj solatni preliv iz limone, chia semen in kisa.

 

  1.   Kis

Ko smo ravno pri kislem, je treba omeniti kis, ki znižuje glikemični indeks živil z veliko ogljikovimi hidrati, kot so testenine, in tako upočasnjuje sproščanje glukoze v krvni obtok. Nekateri ljudje prisegajo na pitje jabolčnega kisa, ker je bogat z vitamini in pripomore k izboljšanju prebave.

 

  1.   Juha

Iz študij je razvidno, da so ljudje, ki so jedli juho kot predjed, pojedli manj pri celotnem obroku. Pazite le, da vaša juha ne temelji na mastni in kremasti osnovi.

 

  1.   Voda

Včasih se lahko hrepenenje po hrani ustavi zgolj s kozarcem vode, ki vas povrh vsega tudi hidrira (ljudje pogosto zamenjamo dehidracijo za lakoto). Če vam kozarec vode ne pomaga, poskusite pojesti kakšno sadje ali zelenjavo, ki ima visoko vsebnost vode, na primer jabolka, lubenice, kumare.

 

  1.   Fižol

Fižol je nizkokalorični vir vlaknin in beljakovin. »Pretihotapite« nekaj fižola v smutije, burgerje, solate.

hrana-za-izgubo-telesne-teze-odvecnih-mascob-za-lepo-postav6

 

  1.   Zeleni čaj

Pitje toplega zelenega čaja poviša ravni holecistokinina.

 

  1.   Losos

Poleg tega, da je dober vir pustih beljakovin, vsebuje tudi ogromno maščobnih kislin omega 3, ki pomagajo pri občutku sitosti.

 

Vir: http://www.popsugar.com/fitness/Natural-Appetite-Suppressants-Keep-You-Feeling-Full-16417130#photo-25399520.

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x