Kalček

×

Registracija

Podatki profila

Prijavni podatki

ali prijava

Ime je obvezno!
Priimek je obvezen!
Neveljavno ime!
Neveljaven priimek!
Napačen e-mail!
E-mail je obvezen!
Ta e-mail je že v uporabi!
Vpišite geslo!
Neveljavno geslo!
Prosim vnesite 6 ali več znakov!
Prosim vnesite 16 ali manj znakov!
Gesli se ne ujemata!
Prosim sprejmite pogoje uporabe!
E-mail ali geslo je napačno!

5 HRANIL ZA DVIG IMUNSKEGA SISTEMA

Glede na to, da imamo kar precej aprilsko vreme in da se še vedno pazimo brez virusom je precej pomembno, da svoj imunski sistem čim bolj okrepimo. Z učinkovitimi hranili lahko telesu damo ogromno dobrega in mu pomagamo, da se zna boriti proti različnim prehladom in virusom. Prehrana je eno izmed zelo pomembnih orožij pri krepitvi našega imunskega sistema. S prehrano lahko naš imunski sistem podpremo, predvsem z uživanjem večjih količin čim bolj raznolikega sadja in zelenjave, oreškov ter živil, bogatih z omega-3 maščobnimi kislinami.

Največ, kar lahko torej storimo za kar najboljšo obrambo lastnega telesa, je, da si vzamemo čas za pripravo pestrih obrokov, ki naj bodo polni zelenjave, polnozrnatih žit, stročnic, oreškov in sadja. Pomemben je tudi zadosten vnos tekočine in kvaliteta spanca, hkrati pa si vsakodnevno privoščimo gibanje na svežem zraku in izkoristimo sončne dneve, ki nam bodo pomagali ohraniti pozitivno naravnan odnos do življenja. 

Za vas smo pripravili seznam 5 zdravih sestavin (seveda je le teh še mnogo več), ki jih lahko vključite v svojo prehrano ter s tem pomagate svojemu imunskemu sistemu, da bo čim bolj močan.

  1. Česen in druge čebulnice učinkujejo široko antibiotično. Nekateri poskusi so pokazali, da lahko česen uniči ali onesposobi 72 vrst škodljivih bakterij.
  2. Fermentirane jedi s probiotičnimi kulturami: jogurt, kefir, kislo zelje in repa.
  3. Kokos in kokosovo olje: Odlična sta za našo presnovo, bogata z za imunski sistem izjemno pomembno lavrično kislino. Ta pomaga v boju proti herpesu, prehladu ter virusnim in bakterijskim obolenjem. Izberite neobdelano, ekološko kokosovo olje.
  4. Gobe - Gobe krepijo imunski sistem, saj vsebujejo beljakovine, vlaknine, vitamina C in B, kalcij in tudi druge minerale. Vsebujejo tudi beta-glukan, ki že vrsto let velja za krepilca imunskega sistema. Še posebej odlične so shiitake gobe. Vključimo jih lahko praktično skoraj v vsakdan.
  5. Ingver vsebuje kar nekaj vitamina C ter železa in kalija. Bogat je tudi z vitamini B, magnezijem, fosforjem in cinkom. Ingver vsebuje še snovi, kot so shogaoli in gingeroli. Ingver nam bo tudi super pomagal pri raznih slabostih ter želodčnih težavah.

Seveda ne smemo pozabiti na tekočine (nesladkani čaji, voda), še posebej odličen je zeleni čaj, ki je poln antioksidantov in je tako še bolj koristen za naš imunski sistem.

Moja košarica

V košarici še nimate artiklov

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljnim brskanjem po strani, se strinjate z našo uporabo piškotkov. Pogoji poslovanja.
x